...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

کیا قبول دارن

من قبول دارم . البته دخترا جیگرند برای ما پسرا که شوهرشونیم . من که عاشق جیگرم . یعنی میخورم جیگرم را
خخخخخخخخخخخخخخخخ بلی دیگر
سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴ , ۱۱:۵۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
مگه میشه قبول نداشت کی قبول نداره هاااااااا
:)
:*

دختر علاوه بر اینکه جیگره...هلو هم هست!!!

بله بله درسته
چاکریم
:)
لاااااااااااااااااااااااااااایک
:)
يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۳:۵۶ خانم عکاس باشی ...
قبول دارم خدانگهدار برای همیشه
:(
مرسی گلم
لایک
مرسی
خخخخخخخخخخخخخخ فدات بشم واسه تو که من همیشه هستم جگر خودمی
:)
منم قبوووووول دارم 
:*
يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۰:۱۷ دانشنامه دفاعی
لایک بزرگ
مرسی
شنبه ۲۵ مهر ۹۴ , ۲۲:۴۲ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
یعنی کبد معده کلیه شش
خخخخخخخخخخخخخخخ
قبــــول :)
:)
لاییییییییییییییک
:*
شنبه ۲۵ مهر ۹۴ , ۱۷:۴۹ مهســـــــــــــا ...
من من من منننننننننننننننننننن...
فدات گلم
دخترا خیلی اذیت میشن
اهوم درسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan