...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من تو محرم

سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴ , ۱۵:۲۳ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخ

لایک...

منم...
:)

قربون چشمای قلمبه و قورباغه‌ایت بشم....

خخخخخخخخخخخخ
دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴ , ۱۴:۳۰ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
چشاتو درویش کن
:(
:-(
:(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدا چه عزیز میشی تو محرم.آدم دوست داره لپتو گاز بگیره :-)

:)

سلام از وبلاگ به خوبی استفاده کردم لطفآ آدرس فروشگاه بزرگ اراک نیک را در قسمت پیوندهای سایت لینک کنید موفق باشید آدرس فروشگاه بزرگ اراک نیک www.araknik.ir

يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۸:۵۰ آقای سر به هوا ...
حاج خانوم :دی
:)
خوبه که همه مون تو محرم کمی به خودمون بیایم که ..
عده ای از بهترین های خدا جون شونو برای دین ما  دادند

بهتره کمی با عمل مون قدر دان اون انسانهای خوب باشیم
بله درسته
به بافرهنگ نیز سر بزنید ...
http://bafarhang.blog.ir/
حتما
خخخخخخخخ افرین
:)
خخخخخخخخ...چقدرخوبی
:)
فاطیما جان واقعا قشنگه گلم میشع به وبلاگ منم سر بزنی به هنر کده نیوا سر بزن
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan