...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خخخخخخخخخخخ

تفاوت گاو

-شیر تازه گاو

-شیر گاو تازه


:)
ههههههههههه
خخخخخخخخخخ
سه شنبه ۵ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۲ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
عجب
:)
سه شنبه ۵ آبان ۹۴ , ۱۷:۵۸ دانشنامه دفاعی
یک دنیا حرف دارد این تصویر
کو این کلید لایک؟
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی
خخخ
خخخ
اصلا هم اینجوری نیست.آمار تصادفایی که یه مرد میکنه بیشتر از یه زنه.
خخخخخخخخخخخخخخ
دیوونه اس
:/
دوشنبه ۴ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۰ آقای سر به هوا ...
شِت :))))))))))
:)
خخخخخخخخخخخخخخخخ
من دیگه حرفی ندارم
خخخخخخخخخخ
خخخخخخ 
خخخخخخخ
نمیشه بیش از این توقع داشت
میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan