...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

الهی بخورتت

یا امامزاااااااااااااااده بیژژژژژژژژژن جیییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

الهی العفوووو

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

عزراییل جونم کوجایی عشقم
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۰ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
ووی این چیه 
لولو
یا اکثر امام زاده ها!
ترسیدم!
خخخخخخخخخخخخخخ
جمعه ۸ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
اخه این ترس داره ایششش لوووس این جا عروسک منه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
الان احساس میکنم بایستی صدقه بدم تا این تصویره شب نیاد تو خوابم:)
خخخخخخخخخخخخخخ
یا خود خدا...
خخخخخخخخخخخخ

واااااااااای من عاشق خون آشامم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چقد چندش ایشششششششش
خخخخخخخخخخخخخخخخ
یا امام موسی صدر
الان من شب چطور بخوابم؟
خخخخخخخخخخخخخ
یا پنج تن وااااااااااااااای خدا لعنتت نکنه به حق صاحب زمان یان چی بود؟؟؟؟؟؟؟
هااااااااااا؟ نمیدونی قلبم من ضعیفه؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
بووووووووووووووق
بزبزقندی:
خودتی
الهی تو رو بخوره '@'
نه تو
یا حضرت جرجیس علیه السلام
این چه جانوری است دخترم؟
خخخخخخخخخخ دراگولا
یا امامزاده بیژن
خخخخخخخخخخخخخخخخ
یا ابوالفضل پور عرب
خخخخخخخخخخخخخخخ بخورتت الهی 
جیییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان جییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
خخخخخخخخخخخخخ
یا ابوموسی اشعری
این دیگه چیه
میخوره ادمو
یا حضرت عباس
خخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan