...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

رفیق

999

خخخخ ما ازین شانسا نداریم واسه افریقایی اس رفیق ما اگه بیل کن بود خبرش میخوند بدبختی اونم نخونده :))
^_^
جمعه ۸ آبان ۹۴ , ۱۶:۳۷ دانشنامه دفاعی
به نظر من قبل از جلسه امتحان بهتر می‌شود رفیق را شناخت
چلا؟؟؟؟؟؟
خخخخخ 
لااااایک
خخخخخخخخ
مرسیییی
ایولااااااااااااااااا
ملسییییییییییییییییی
سوالایی که با تقلب یاهمکاری جواب داده میشه به طرز زیبایی تو ذهن آدم حک میشه بنظرت علتش چیزی غیر از رفیق خوبه؟؟:دی
معلومه که نیس...
رفیق خوبو باید طلا گرفت
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
موااافقممممممممم
لایک
:)))))))))))))))))
اون عاقاهه اون عقب چ نگاهیم میکنع خخخخ
اوه اوه
یا حضرت عباس فک کنم فهمیده
ادامه پست قبل
هر چه کردند جان معجر من / نگذاری که پیرهن برود
قسمت می دهم اجازه نده / شمر با پا روی بدن برود
نگذاری که نیزه کندی / جای پهلوش بر دهن برود
نکند بی حسین برگردی / نکند آبروی من برود...
چ زیبا
باور کن چون باعث بی سوادیت میشه
نه که دیگه خودم هییییییییییچی نخونم
یکی دوتا سوال
من هیچ وقت تقلب نمیرسونم!
همیشه هم فحش میخورم:/
خخخ
مثه دوستای منی
لااااااااااااااااااایک
مرسیییییییییییییی
اون نارفیقه که تقلب میرسونه ن رفیق
عهههههههههه
نگو تورو خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan