...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

آرایشگر

خخخخخخ واى واى نگووووو رفتم مثلا موهامو چند سانت تاکید میکنم چند سانت کوتاه کنم با هزار بااااااار تذکر گند زد ب موهام پسرونه زد بیشوووور اصن اشکم الان دراومد ولى خوب دیگ بعدش بلند شد و الان خووووشالم خخخخ
:")
اره والا
ههههههههههه آره
kh kh
شنبه ۱۶ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۱ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااایک...
خخخخخخخخ
خیییییییییییلیییییییی قشنگ بود
البته بعضیاشون
:")
:)
تا حالا دقت نکرده بودم
فقط بین کارش تذکر دادم تا اینکه اونطور که می‌خوام باشه...
پس دلیل اینه...
baleh
سلام فاطیما
آیاخوبی شما
اینجورین آرایشگرا
چرا نمیای وبلاگ ما


سلام
حتما میام چشم
بله هستن 
مرسی
والا
اوهوم دقت کردی
دقیقا
:)
جمعه ۱۵ آبان ۹۴ , ۲۱:۲۱ فناوری اطلاعات راستین وب
طراحی انواع سایت و فروشگاه اینترنتی فقط 80 هزار تومن
شماره تماس : 09120364718
مشاوره رایگان
سایت شخصی - تفریحی - کسب و کار و ...
آدرس وب سایت :
rastinweb.com 
جمعه ۱۵ آبان ۹۴ , ۲۱:۱۹ دانشنامه دفاعی
لایک
:)
خخخخخخخخخخخخ دقیقا عمه ام رفته بود تهران یاد بگیره میگفت اموزنده میگفته هرچی مشتری گفت گوش میدید بعد هرچی به نظر خودتون خوب امد انجام بدید.خخخخخخخخخخخخخخخخ
:")
خخخخخخخ اره بخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan