...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

شعر سرایی سر کلاس فیزیک

این شعر رو من به همراهی

دوتن از دوستانم سر کلاس فیزیک

واقع در امروز نوشتیم ...

.

.

.

چقدر امتحان میگیری هوی آروم باش

 اصن بیخیال فیزیک و قانوناش

یه سری فرمولا هنو پیش رو هست

که کنار نمی آیم ما هیچ وقت باش

میدونم داری ازم آتو

من دوس ندارم جزوه هاتو

و این خیلی ازارم میده وقتی مامی میگه ببینم نمره هاتو

.

.

ایــــــــــــــن عــلومــــــــــه

هیشکی نمی تونه اونو تو ذهنت بگونجونه

قانون جاذبه ما رو کرده دیوونه

مغناطیسم که ذهنمونو کرده ویرونه ویرونه

.

ایــــــــــــــن عــلومــــــــــه

هیشکی نمی تونه اونو تو ذهنت بگونجونه

قانون جاذبه ما رو کرده دیوونه

مغناطیسم که ذهنمونو کرده ویرونه ویرونه

.

.

زنگ تفریحم واسه دوستام اجراش کردیم

انقدر خوششون اووومـــــــــــــد که نگو (ذوق فراوان)

شاعرو خاننده و نویسنده و نقاش و فیلسووف خخخ
خخخخخخخخخخخخخ
برو بالاتر
منم سر زنگ زمین شناسی پارسال یه شعر سرودیدم خیلی خفن بود خخخخ
عالی بود ایول:))))
عافرین
این درسا اخرشم هممونو یه پا شاعر میکننا
ای دخملی شیطون بلا




0_0
تا خون رگ ماست فیزیک دشمن ماست!
اوه اوه
گل گفتی
جای شما خالی ما نیز ۲سال پیش شعری سرودیم:
چقد استرس داری توآروم باش
بیخیال طلوعی و امتحاناش

+اسم دبیر زیستمون طلوعی بود!
:))))))))))))))))

:))))))))))))))))
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴ , ۱۴:۰۳ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
استاد:-\
0_0
خخخخ 
خخخخ
بزبزی شاعر ندیدیم که دیدیم :)
:))))))

من متعلق به همه شمام
از بس فیزیک خوندین اینجوری شدین
خخخخ
مام همینیم
اوهوم
لامصب تو مخمم نمیره
اوووووو!!! بابا شاعر
ها چیه؟؟؟؟؟
کسی منو صدا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
جان دلم بفرما عزیزم
آخ راستی
وقت قبلی دارین؟؟؟؟؟
دوشنبه ۲۵ آبان ۹۴ , ۱۳:۲۰ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
لایکککککک عالییی بوووود
مغشییییییییییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جای من خالی
خخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ

اوهوم
ایول ب ول ول ول تو ایجان بخورم جیگر تو

خیلی بال بود مرسی
عاخییییییییییییییی
:)))))))))))))))))
عااااااااااااااااالیییییییییییی بووووووووووود ماشالله
مرسییییییییییییییییییییییییییییی
خخخخخخخ
بعله
خخخخخخخ
^_^
واقعا دمتون گرم با این درس خوندنتون
خخخ
دممون گرم
يكشنبه ۲۴ آبان ۹۴ , ۱۶:۵۴ مهســـــــــــــا ...
براوو...
تنکس
خوبه
ولی سعی کن در وقت فراغتت از این شعرا بنویس نه در سر کلاس فیزیک
که فردا وقتی ازت سوال فیزیک پرسیدن مجبوری براشون شعر بخونی
خب حالم از فیزیک بهم میخوره
به به ...فیض بردیم... :-)))
مرسیییییییییی^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan