...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هااااااااا...؟؟؟!!!!

67

خدایی همینجوریه
دبیرستان انسانی بودم حالا اومدم یک رشته ای که توش ریاضی داره ؛ استاد اومده میگه خب خدارو شکر که همه مشتق و حد رو بلدین و بعد شرو میکنه به نوشتن اینچیزا و منم دقیقا اینجوری میشم
کلا ریاضی خر است
انقد قسم نخور اجی خوشگلم ولی قول بده دیگه قالم نذاری باسه؟اخه دیشب دلم بدجوری شکست...بامشت کوبوندم تو اینه ی اتاقم لیداکلی ترسید...بعد دستمو بست هیچی نگفت بعد رسوندمش خونشون لیداخرگوشه کلن دنبال شره
باوشه
:((
عاخیییییییی
من الان اومدم وب سعید
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخ
0_0
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۱۲:۵۹ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخ

لاااااااااااااااایک....
خخخخخخ

مرسییییییییی
ههه
ههه
ابجی فدای خندهات شم جوابمو بده
نبودم انموقع به خدا راس میگم
اجی جون تو که باور نمی کنی به خدابه دنیاالان بی احترامی نکردم ازم ناراحتی پس چراوب سعید نیومدی تو رو به قران جواب بده اجی اجی اجی
میگم اشتباه گرفتم
به خدا من با هیچ کدومتون هیچ مشکلی ندارم
دیگه دوست نداری داداشت باشم پس چراجوابمو نمیدی؟اجی؟توروخداجواب بده بدجور بهم ریختم الان یه کاردست خودم میدمااگه جواب ندی همین الان کل گوشیوهرچی تودستم هست میزنم توسرم فقط بگو اره یانه؟
حالت خوفه؟؟؟؟؟؟
هرچنددلم خورد شدکل بدنم لرزید ولی ابجی گلم خداحافظ
بابا چرا حالا اینطوری میکنی؟؟؟؟
مهدیه لیداچیزی نگفت من تابه حال باهات بدرفتاری کردم دلگیرنبودم ازت انتظار نداشتم دلمو شکوندی دنیاهرجامیرم باهام میپیچه ولی من رو تو حساب خاهری واکرده بودم دلم شکست می خوای صدای شکستنشو بشنوی. :'(
به قران اصن حواسم نبود به خدا
یه لحظه وب سعید رو با ایمان اشتباه گرفت
فرموله
یکی از ساده ترین فرمول های ریاضی مهندسی
واسه من سخت ترینه
انتگرال بینهایت و منفی بینهایت مساوی رادیکال پی
افِ ایکس مساوی باشیم ریلکس
(خنده)
0_0
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan