...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خبر خییییییییییلی بد...عشقتون شوهر کرد

6765

یقه بده حالم ب همخورد
اوا چولا؟؟
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۶ دختر مهتاب من زنده ام
هههههههه
خخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۴ آذر ۹۴ , ۱۴:۵۳ مهســـــــــــــا ...
:|
نههههههههههههههههههه :((((
درکت میکنم سخته
دقیقن فازش چیه رو خدامیدونه!!
:))))))))))
ایییییییییییییییییییییییی...
چیه لباسش نمیاد بهش؟؟؟
اوه افسردگی گرفتم عشقمممم
ناراحت نباش حالا این نشد یکی دیگه
خخخخخخخخ
خخخخخخخخ
سه شنبه ۳ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
اوا عشق خشگلم شوهر کرد :"(
اوهوم :((((((((((((((((
عشقم چقدر چاق شده
عههههههههه
اینکه تو رژیم بود
به نظرتون حامله هم میشه خخخخخخخخخخ
از خودش بپرس
نظر خاصی ندارم
سه شنبه ۳ آذر ۹۴ , ۱۶:۲۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
حالا این عشقمونه یا شوهرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشقته دیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan