...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

آغوشت

وای دقیقا
لایک لطفا اگه شد لینک وب ما رو بنداز توی وبت بدون هیچ منتی خوشحال بشیم :D
چشم
وب زیبایی دارید
ممنون
خخخخخخخ دختر و پدرن یا زن و شوهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نمیدونم
بزبزی تم و قالب وبلاگت را عوض کن . این قالب در شان یک بزبزی فشن نیست . رنگ اش جالب نیست . معلوم نیست آبیه ، بنفشه ، قرمزه . همه چی قاطی پاطی داره


نع خوبه قالبم
خیلی قشنگ بود :)
ممنون
بزبزی تم و قالب وبلاگت را عوض کن . این قالب در شان یک بزبزی فشن نیست . رنگ اش جالب نیست . معلوم نیست آبیه ، بنفشه ، قرمزه . همه چی قاطی پاطی داره
:|
اینو به مهدیه بگو صاحب وب
لــایک داری :)))
ممنون
دخترشه؟

نمیدونم
لایک
:)
اگه باتبادل لینک ودنبال موافقی باعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال کن بعدبگولینک ودنبالت کنم
الان این پدرشه؟
یا شوهرش؟ :-)
نمیدونم
صلوات!
:|
لایک لایک
:)
سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴ , ۲۲:۵۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خخخخخخ
نظر رضا چ خنده داره :)))
پدر دختریه دیگه؟؟؟
:(
درسته ، ولی این دختره بدجوری خوابیده .
:|
هان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan