...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

آقایون حواستون هست که

من که ازدواج کنم نمیزارم اب تو دل خانمم تکون بخوره . یعنی مث یه پرنسس زندگی خواهد کرد و خوشبخت ترین دختر دنیا خواهد بود. اعتقاد دارم دختر باید تو خونه شوهرش چیزی کم نداشته باشه .من زندگی شیرینی برایش خواهم ساخت چون می توانم . به شرف ام قسم
:) عالیه
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۳ دختر مهتاب من زنده ام
لاااااایک
خخخخ نیس باو کجا هس بعضیام بلا نسبت جو گیر هی میگن بعله بعله باید بری از همسرشون بپرسین
:)
واقعا
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۶ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااااایک...
خانم فاطیمامن اصلن منظورم به شمانبود
بله میدونم 
منم منظورم شما نبودیه سعید بود 
آخه عقدهاشو سر من خالی میکنه:)
به راه راستی مستقیم هستم
:)
بله
من که به راهم ایمان دارم
:)
چه خوب
راست میگه دیگه :|
مراقب فرشته ها باشین :)
بله دیگه
چهارشنبه ۱۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بله هست
شکر خدا
کاشکی باشه والااا -__-
:)
حقانیت شیعه و رد شبهات؛ دریافت آخرین مطالب و اسکن کتب

http://telegram.me/al_shia

http://www.al-shia.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan