...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

نحوه محبت خخخخخخخخخخخخخخخخخ

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
به نظر من درس نیس حق با موناس
:|
واقعا؟
غیرمستقیم گفتی از میمونم میمون ترن
:)
نه اجییییییییییییییییی
بیچاره بچه...از این عکسا برای پدرا دیده بودیم...این انگار مادرشه تازه...وای وای :))
:|
خخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخ

بعضی آدما از حیوان هم پست ترن
واقعا
شنبه ۱۴ آذر ۹۴ , ۱۵:۳۱ دختر مهتاب من زنده ام
ههههههه
ای بابا
خخخخ دیده بودم 
مادره خیلی مهربونه اصلا 
عاشقه بچشه هاااا فقط ی کوچولو اعصاب نداره 
البته عزیزم اون گوریله میمونه شامپانزست چیه اونو اونجوری نگاه نکناااااا 
خیلی معروفه ک میگن میمون بچشو میزاره زیره کونش ک خودش جاش نرم باشه 
بله بله اینجوریه اونم مهربون نی 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دنبال میشی  :)))
:)
اون میمونه شبیه با جناق منه . البوم خانوداگیش را داده شما گذاشتید تو وبلاگتون
:|
عاقاااااااااا بدبخت بچه ادمه
خخخخخخخخخخخخخخخ
جمعه ۱۳ آذر ۹۴ , ۱۶:۰۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اوخیツツツ
جمعه ۱۳ آذر ۹۴ , ۱۵:۰۸ sokote talkh ___________
@_@
خخخخ
جمعه ۱۳ آذر ۹۴ , ۱۱:۴۳ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
خخ
خخ زیبا
منم محبت میخوام :(
از نوع سمت راستی هاااا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 
لایک خخخخخخخخخ
چیزیش نمیشه سبکه اونقدرا بهش فشار نمیاد
عااااااالی بود
پای بچه از جاش در خواهد اومد
خخخخخخخخخخخخ امکانش هست
....
خخخخخ بنده خدا این بچه ه
:)
سلام ..وب خوبی دارین...میخواستم اگه بخواین به وب من هم سر بزنید و اگه خوشتون اومد تبادل لینک کنیم. با ارزوی موفقیت.
elme9.mihanblog.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan