...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

حست تو این لحظه چی بود

حس خیلی خوبیه
شنبه ۲۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۴ دختر مهتاب من زنده ام
کنار عشقم اراااااااامش
من هلاک کامنت آقا علی شدم. ینی خشونت رو با رمانتیک بازی قاطی کردن صحنه وحشتناکی خلق شد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جیغغغغغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ فقط جیغغغغغغغغ
چرا؟
نمیدانم
:"(
حس آرامش و امنیت
:)
خاک برسر منحرفتون اینا رو ولش کنین من از ارتفاع میترسم به خدا دیگه اینا رو نذار الان ترسم بیشتر شد وووووویی
0_0
قبول دارید برخی دخترا خیلی بی ظرفیت و کم عقل اند . خدایا از من دور بدار این برخی از این کم عقل ها را
قربون شما پسرای باعقل
همه پسرا خنگن
مرررررررررررررررگ نکبت حسم اینه که خفه ات کنم
چرا؟
حس خوشبختی
چون عشقت پیشته
:)
چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ , ۱۴:۲۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ازون بالا دوتایی بیفتیم خیلی حال میده بعد با مغز بخوریم تو اون سخره و  سریع مغزمون بپاشه رو سنگا موی رگامونم پخش بشه و زود روحمون جدا شه دستای همو بگیریم بریم تو آسموناااا
چی؟0_0
چه کفش های خوشگلی...........
:|
چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ , ۱۰:۱۶ مهســـــــــــــا ...
I don't know
:)
سقوط
واقعا(تعجب)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
لب دره چه جای نشسته؟آدم میوفته میمیره
خخخخخخخخخخخ شاید
چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
چه منظره ی خوشگلی
:)
حس کردم رفته ام ارس
:)
لب اون پرتگاه که میترسیدیم بشینیم . با هم میومدیم کنار اون رودخونه . یه کباب بزبزی میخوردیم و خلاصه یه صفایی میکردیم و لب جانانه ای می گرفتیم .
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است.
 سلطان جهانم به چنین روز غلام است.
پسره ی منحرف
من از این قرتی بازیا خوشم نمیاد ودیگر هیچ !!! 







خخخخخخ
:"(
سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ , ۲۳:۱۵ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
حسی نداره ک
خیلی شیرینه :)
آخــــــــــــــــــــی
خوشبختی آرامش
:)
مرررررررگ
0_0
سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
حس: ذوق مرگی!!
:)

یه حس رمانتیک ولی بعد که پاهای اینارو دیدم گفتم نیفتن براشون ترسیدم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan