...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من, تنها تو سوپر مارکت...

88

ای نامرد تو هم اره...
من فکر کردم فقط خودم این کارو می کردم...😝😝😝😝😝
همه این کارن:))
خخخخخخخخ دقیقا

:))))))))))
خخخخ
آره
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ , ۱۰:۱۶ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخ
خخخخ فیلمت فردا از دوربین مداربسته اشون پخش نشه؟ :))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخ
ای ای نکن بچه خخخخ
خخخخ
سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
جـــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــــــــ
اوا چولا؟؟؟
عه :)))
عاره:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan