...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

اجی دلم برات تنگیدها

ارادت عزیز

سلامممممممممممممممم خانومی 
و ابجی گل خودم 

خوبی نازنیم؟
خوهری منو ببخش کارام زیاده دیر به دیر میسرم 

منظورت از اجیت کدومش بود؟؟؟؟؟؟؟؟
زیر پستت اشسمشو بنویس مردم و سرکار نزار اجی جون

دوست دارم بیادتم همیشه 
شک نکن باور کنم که به یادتم.

میدونم عمر اجی دور صورتت بگردم 
انشااله خوب میشه زود زود میای
😭😭😭
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده
...
محمد علیزاده
خیلی خوشحالم
:)
منم دلم برای آبجیم خیلی تنگه.
می دونم آبجی من دیگه بر نمی گرده.
خواهشا قدر آبجی هاتون رو بدونین...
میفهمم 
خدا صبرتون بده
دست تو درو رو دشمن تو همون بیابونا بست
نیستی اما اسمت اینجا رو همه خیلبونا هس
امیر تتل
شهدا
:)
لایک
چه خوشمل
سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴ , ۱۴:۵۳ دختر مهتاب من زنده ام
هییییییییی بعضیااااااکجایین دلم براتون تنگ شده
:|
سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴ , ۱۴:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
:)
هیییییییییییییییی
سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴ , ۱۳:۵۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من براچی شمارو دنبال میکنم نمیدونم :))
خوب نکن والا
کی؟
صبح بخیر
منم دلتنگم
:(
منم دلتنگشم
منم
دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴ , ۲۳:۰۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
الهی الهی...
:|
اااااااااااااااا
واس این که کلن نامرده ...پ ماچی برنمی گردی بدن ابجیم به پیوندجواب مثبت داده الان از خوشحالی دارم میترکم ابجی بزی بیابیا
نامرد نیستم
دیدی که زودم برگشتم
خو حالم خراب بود حوصله هیچیو نداشتم

حالا ام که برگشتم:)
خدا نکنه عشقولی^_^
فدای اون چشات بشم:*
فدات عشقم
:)
دورت بگردم من
منم دلم واسه بعضیا تنگ شده
:|
به من چه خخخخخخخخخخخخخخ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan