...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

:")

الان من ترم یکم و یک همچین وضعیتی رو نرسیده به ترم یک دارم مشاهدا میکنم :/
  ما به ترم دوم نرسیدیم..
 همون ترم اول بیرونمون کردند..
  اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید ..مرسی
خخخخخخخخخ
خخخ
ما کــه کلی ساله تو دانشگاهیم
اما به صراط مستقیم رو به راهیم
می دونم خواهی گفت آی شیطون
(خنده)
:)
شیطون
يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۵۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخ لایک
خخخخخخخخخخ
دقیقا همینه
يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ , ۱۵:۰۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخخツ
يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ , ۱۲:۵۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بس که بعضیا بی فکر و بیشعورند
!!!!
يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ , ۱۲:۳۱ آقای سر به هوا ...
همینه :)))))))))))
يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ , ۰۸:۱۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سمت چپیــئه علیرصا عه
آره واقعا.
خخخخخخ...
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۷ دختر مهتاب .....
ههههههههه
خخخ دقیقا :)))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)
ممنون شما هم دنبار میشوید
:)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan