...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وقتی معلم بیش از اندازه زر میزنه+امتحان امروز

78

* امروز امتحان شیمی داشتیم,نگم چیکار کردم سنگین ترم...

*  انقدر سوالاش پیچیده بود که داشتم سر امتحان خودمو میزدم

سخت گیر ترین مراقب سرمون بود,ولی دلش برام سوخت

برگه ها رو آورده بود جلوی من که مثلا از روشون بنویسم

ولی خیلی بد گرفته بود هیچی معلوم نبود... گریهمرددگریه

مهدیه مراقبت کی بود ؟؟البته من تو با همیم ولی من یادم نمی یات کی سر کلاسمون بود !!!!
خانم قـــــــــــــــــــــــــــــــــاسم زاده
سول و آیروسول مال پارسال ما بود.آخی دلم سوخت.محاسباتی هم دارین؟
عاره
غلظت حجمی و معمولی و مولاریته و اینارم داریم
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۲۳:۵۷ سرباز جامانده
شیمیتون چه مباحثی رو داره؟دو سه صفحشو بذار.نظام آموزشی ب کجا میره؟شنیدم ریاضیای دبیرستانتونم دگرگونه.
چه میدونم
سانتریفیوژو
سول و آیروسول و
اه جدول تناوبی چقدر ایکبیریه
از این چرت و پرتا
خخخخخخخخخخخ منم سر امتحااان سخت بشه اول به معلم بعدم بخودم ف میدم بعدم خودمو میزنم
خخخخخخخخخ
امتحانه و هزار جور بدبختی
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۱۸:۴۱ سرباز جامانده
یه جوریییییی گفتی گفتم حالا شیمی2 یا شیمی3 بوده(البته از دوم تا چهارم همه در یک حدن سختیشون) تو احیانا با دنیا تتلیتی نسبتی نداری؟
خداوکیلی جزوه شیمی منو ببینی هنگت میبره
دوستم باهاش اجیمه(اینترنتی خخخ)
خخخخخخخخخ
دوشنبه ۷ دی ۹۴ , ۱۷:۳۰ دختر مهتاب .....
اوووووووو شیمی راهنمایی که خیلی اسونه دختر
شیمی راهنمایی آسونه خیییییییییییییییییلیم آسونه
ولی جزوه های معلم ما در حد دانشگاهه
یه سوال این یزیز قندی دقیقا کیه؟
منم دیه
همین مهدیه
مهدیه تتلیتی
مدیر این وب
يكشنبه ۶ دی ۹۴ , ۱۶:۳۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
تقلب خیلی خوبه!!!!
عالیه تقلب!!
بی نظیره
خخخخخ وای دردتو میدونم اینجور وتا مخ ادم تقلبم نمیتونه بکنه
بابا داشتم میمیردم
از طرف منم خفه اش میکردی
خخخخخخ
اوا چرا؟؟؟؟
از طرف منم خفه اش میکردی
اوا چرا؟؟؟؟
يكشنبه ۶ دی ۹۴ , ۱۰:۰۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اخخخییی خخخخخخخ امتحان خر است
اوففففففف بسیار خر است
خخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۲۲:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
منم گند زدم !
بزن قدش..
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۲۲:۴۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
:دی ، من به فدای محبوبیتت بشم ، انا فداک :دی
حالا کلاس چندمــی ؟ 
حااااااااااال کن

هشتم
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۲۱:۴۵ سرباز جامانده
ینی مراقبتون توحلقم از پهنا.شیمی2یا3یا پیش؟
خدا نکنه به اونجاها برسیم
ایشالله تا اون موقع مردم

راهنمایی باوا
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۲۱:۳۷ زهرا دلآرام
این که میگی هیچی معلوم نبود یعنی خودتم میخواستی  ولی نشده دیگه ههه
:)))
بله
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۲۱:۳۴ زهرا دلآرام
یعنی میخواستی تقلب کنی دخترم؟ اما تقلب خوب نیست به خودت تکیه کن نه به علم دیگران
مراقب میخواست من تقلب کنم
خخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan