...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بیچاره :"(

9879

دقیقا هدف پدر و مادر این بچه

از انجام این کار چی میتونسته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر کنم اذیت کرده مامان و باباش میخواستن ادبش کنن
عاخه این چ مدلشه دیه
وووای مردم از خنده بسه دیگه
الهی خخ
تنبیه         
عافرین پس به مامان و باباش
قشنگ معلومه خودش به تنهایی سر از اونجا در اورده:)
پس حقشه

فک نمیکنم مامان باباش این کارو کرده باشن ولی اگه خودش رفته باشه!!!!!!!

اخه این بچه چجوری میتونه رفته باشه اونجا؟؟؟؟؟!!!!

منم همین حسو دارم
دوشنبه ۷ دی ۹۴ , ۱۷:۲۹ دختر مهتاب .....
فک کنم شبا مزاحم مامان بابا بوده که اینجا گذاشتنش.....
آخ آخ آخ
گفتی
چه بی رحم.....
اوهوم
چطوری جا کردنش ؟:دی
من می گم گذاشتن اونجا بزرگش کردن که جا شده =))
آآآآآآآآآآآآ
اینم حرفیه ها
دوشنبه ۷ دی ۹۴ , ۱۴:۴۰ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخخ اخے
نخند
نیگاش کن
چه بی شعور 
ننه باباش؟؟؟؟؟
این خودش سرتق بوده نگا قیافشو رفته گیر کرده
ای ای ای
بچه سرتق
وا
به پدر مادرش چکار داری
تقصیر خودشه
اونا جمعش نکردن
این شکلی شد
مثه من که مامان و بابام جمعم نکردن این شکلی شدم
اخی طفلکی
اوهوم
چه حالی میده ماشینو روشن کن از روش رد شی 
هههه
عاره خعععلی
عجب
:)
يكشنبه ۶ دی ۹۴ , ۱۸:۱۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
آخ ....
^_^
فک نکنم پدر مادرش کاری کرد هباشنا این به قافش میخوره خودش رفته مونده عر میزنه:دی
پس اگه اینطوریه حقشه...
يكشنبه ۶ دی ۹۴ , ۱۷:۵۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
یعنی از قصد اینجا گذاشتنش ؟؟؟
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan