...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

توهمی که هیچ وقت عملی نشد

7667

توهمی که هیچوقت عملی نشد :
امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو …
و دیگر هیچ !آرامآرامآرام

 

وای اونقدر ادم کفری میشه
اونقدر از این توهمات زدم
اخ اخ اخ خیییلی بده
آی دست رو دلم نذار که دو سه روز پیش ریاضی داشتم 
خیلی سخت بود 
استاد گفت از از قسمت دوم کتاب بیشتر میاد 
منم نشستم قسمت دوم رو خوندم
10 نمره از قسمت اول آورد
به حرف این استادا اصن هیییییییییییچ اعتمادی نباید کرد
خخخخخ
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۱:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خوشبحالتون این همه نظر دارین!!! 😢😢😢
عهههههههه
بس که علافم
یه عالمه دوس واس خودم جور کردم خخخخخ
اقا از جواب جزر بگیری میاد تقریبا هیجده 
خوهیجده ب هیفده نزدیکه پ هیفده جوابه  
عافرین دخمل باهوشم
خخخخ منم دیروز همینوگفتم درباره ی امادگی دفاعی ولی نشد خخخخخ 
خخخخخ
هیچ وقت نمیشه
تلاش نکن
تازه وقتی میای بیرون با دوستات چک میکنی...عمق فاجعه مشخص میشه :))
اوه اوه
عاره راس میگی
ooooooo
:)))
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵ محمدرضا گلزاری
بسیار ممنون
^_^
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۲:۱۰ دختر مهتاب .....
دقیقا
:((
اگه هنر دوست باشی خودش انرژی و حوصلشو برات فراهم میکنه
منظورت حوصله و انرژی درسه؟؟؟
هنر که عاره
ولی درس نع..
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۱:۵۵ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
اره فدات بشم
باهوش منی دیه قربونت
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۱:۳۲ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم امروز امتحان داشتم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
قربونت برم
خوب دادی ایشالله که؟؟؟؟
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۲۲:۱۱ سرباز جامانده
ریاضی ک خوبه.خب نه من اگ شب شروع کنم نصف بودجه بندی روهم ب زور میتونم بخونم.اول دوم دبیرستان ک بودم شبا شروع میکردم
خداکنه منم درست شم
زود شروع کنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))))))))))))))))
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۲۰:۴۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
خخخخخخخ
خخخخخخخخ دقیقااااااااااا
مخصوصا توی مسابقات علمی
اووووووووی
توی ازمون تیزهوشانی که شرکت کردم
همینطوری بود
ینی همه سوالا این شکلی بود
اون موقع اس که ادم دلش میخاد بشینه همونجا گریه کنه
اوهوم :"((
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۱۷:۰۰ آقای سر به هوا ...
متنفرم از ریاضی :دی
ایییول
بزن قدش
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۱۴:۱۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
اخ دقیقا!
اخ :)
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۱۱:۴۸ سرباز جامانده
شدیدا موافقم.من هرموقع ازاینن برنامه ها ریختم تهش همش مونده واسه عصرروز آخر
خخخخ
حالا تو که خوبی
مال میره ساعت 11 شبش
خخخخخ
منم همیشه همین بلا سرم میاد
حالا تستی نباشه یه نمره ای بهت میدن:))))
دنبالتون میکنم

اوه اوه بدبختمون کردن

همچنین :))))))
:)))) منم همیشه اینطوری میشم
ما همه همیشه اینطوری میشیم
نوادگان ما هم که بیان همچین توهمی دارند و هیچ وقت هم عملی نمیشه
عاخه چرا
خب پس چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟؟
اصن این مسئولین کجان به هیچی رسیدگی نمیکنن؟؟؟
شوهر منم هنوز که هنوزه پیداش نکردن
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۰۹:۳۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخ
ریاضیم جالبه!!
نعععععععععععععععععععععععععع
بده افتضاحه
خخخ دقیقا
خخخ فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan