...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود موزیک ویدیو تعادل ... امیر تتلو

7

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  720

دانلود با کیفیت  1080

قبلا موزیک ویدیوشو دیدم منتاها فقط چند ثانیه ی اولشو چون خیلی غمگینه
ولی آهنگش قشنگه
خییییییییلی قشنگه

اوهوم خیییییییییییلی
چهارشنبه ۱۶ دی ۹۴ , ۱۳:۲۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
فدات بشم بیا اتاق گفتگو:*
چشم عشقم

اینو دان نمیکنم تو نکست وان نشون میده

خیلی قشنگ بود

:)))))
اوهوم
زیبا
مرسی
عااااااااااااااااااااااااالببببببببببببببببببببببببببببببببهههههههههههههههه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عشششششششششششقممممم
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۸:۳۶ دختر مهتاب .....
امیرتتلواهنگاشودوست ندارم
ایشششششششش...
...
...
وووووووووووو :)))))))))
دیس ایز وری نایییییییییس
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۷:۴۵ آقای سر به هوا ...
چه حالی داره ها :دی
من جای اون خسته شدم این همه موزیک دادم !
به عشق ماها
به عشق ما تتلیتیا میده اینارو
:)   (گوش ندادم ولی گفتم اظهار حضور بکنم :دی)
خخخ
مرسییییییی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan