...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

فییییییین

65

وای مردم ازخنده:-)لاااایک
خخخخ
لطف داری
خخخخ
خخخخ ... عجب نکته قابل توجهی ...
:))))))))))))
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۳:۰۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
"تو رو حضرت عباس؟؟؟"
جدیه جدی!!!
خخخخخ

:)))))))))))))))
خخخخخخخخخ دختر واسه خودت یه اسفند دود کن از بس بامزه ای چشم نخوری
:)))))))))))))))))))
تتلیتیاش بیان 
کو پس؟؟؟؟
خخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دقیقااااااااااااااا
:))))))))))))))))))))))))))))
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۹:۲۶ دکتر آرمین اینترنتی
ههههههههههههه
خخخخخخخ
هخخخخهخههخهخ
یا ابرفرض
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ جمله سنگین بود دیسک کمر گرفتم خخخخخ
خخخ الهی بگردم
قربونت برم بیا ماساژ بدم کمرتو
وقتی میگه کمتر گزارش شده یعنی گزارش شده ( خنده )
خخخ اوهووووم عاره
خخخخ
معرکه ای شما!!
باشه! نگاه نمیکنم
خخخخ
تو رو حضرت عباس؟؟؟
مر3000000000
خخخخخخخخخخخخخخ
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۲:۴۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخ:)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۱:۳۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخ
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۰:۳۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
خخخ
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۹:۵۳ مهســـــــــــــا ...
بلوف زدم باو باور کردی؟خخخخخ
خاک عالم ...!!!!!!!!!!!
معلومه که نع
خخخخخخ
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۹:۴۹ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
لایک
عالی بود
مرسییییییییییییی
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۹:۴۹ مهســـــــــــــا ...
خخخخخ لایک...
شاید باورت نشه ولی من ی بار ی مروارید فین کردم خخخخخخ
خداییییی
تو جز اون معدود ادمایی
خخخخخ
اجی نمیدونی فاطیما کی میاد؟
نع
ولی فک کنم یه ماهی نیاد
خیلی بده نامرده
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۹:۴۷ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan