...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بی احساس

55

خخخخخخ

گفتم بذار من نظرم متفاوت باشه. خخخخخخ.من فرق میکنه 

ولی جدا جالب بود. تو این جور طنز ها کلا عقب مانده ام. 

یعنی وقت نمیکنم 

موفق باشید 
خخخخخخخخ

بسیار متفاوت

:))))))))))))))))))))))

بعله

همچنین
خخخخخ دیوونه   
^_^
خخخ
ههههههههههههههههههههههه
شنبه ۱۷ بهمن ۹۴ , ۲۱:۳۹ آقای سر به هوا ...
لفت دادی ؟ :))
از کجا؟؟؟
اها از رابطه خخخخ
عاره
شنبه ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۱ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۲:۰۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خهخهخه :))))
خخخخ 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۲۱:۳۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
😂
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۹:۰۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )


خخخخخخخ
😁😁😁😁😁😁😂😂
خخخخخخ   لایک
:)))
نه عزیزم تو بااحساسی کی گفته احساس نداری؟؟؟؟؟
اوهوم
همینو بگو هی اذیتم میکنن
:)))
منم عشق خواست 
ولی نبود 
منم نازشو نمیکشم 
:|
اصلا به درک که نیست 
:)))))))



واللللااا
دمت گرم واقعا :|

روی کره زمین کلیک کن!
:))))

اوکی
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خوشبحالش!!
:)
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
حتماً خیلی دوسش داشتی!!
خخخخخخخ
اوووف چه جورم
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخ
خیلی رابطتون قوی بوده!!!

خخخخخخخخ
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan