...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ضایع..

76

واااای دقیقا
^_^
من نمیگویم درین عالم 
گرم پو، تابنده، هستی بخش 
چون خورشید باش 
تا توانی
پاک، روشن
مثل باران 
مثل مروارید باش

فریدون مشیری
عاااااااااااااااااااالی
آخ گفتی
آخ گفتی
عههههه
ادا منو درنیار
عسیسم تو که اینقدر تتلو رو دوس داری ما یه همسایه داریم هر روز داره تتلو رو میبینه میخوای واست جور کنم بیاد پیشت؟؟؟😏😏😏











شوخی کردم روم نمیشه بگم بیا خودت بگو .....😃😃😃😄😄😄
واااااااااااااای انقدر منو اذیت نکنین
منم دل دارم به قران
میخوای اسکول کنی برو یکی دیگه رو اسکول کن(چهره ناراحت و مظلوم)
من گوناه دارم
خخخخ دقیقا
:))))
دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴ , ۲۳:۴۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اره واقعا
^_^
خخخخخ   ینی تو این موقعیت بددددد   ضایع میشیا بدددددد
بددددددددددددد
اففففففففففففتضاح
اصن یه وضی
دقیقاااااا مخصوصا اینکه نصف نظرای خوب بعد از روب رو شدن با طرف مقابل یادت میوفته زجرت مییییییییده:))))))))
اوووووووووه اووووووووووه اووووووووووه
گفتی و کردی کبابم
چند روز پیش خودم اینجوری شدم
(خنده)
:(((((
عاره والا خیییییلی بده
اوهوم خیییییییییییلی
خخخخخخخخ
يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
اره خخخخخ
^_^
واااای نگووو
که دلم خونه......😝
وااای
باشه دیه نمیگم
اوهوم😡😡😡
:)
خخخخخخخخ 😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
:))))))
خخخخخخخخ
آره
اتفاق افتاده!
خخخخ
خیییییییلی بده
خخخخخخخخخخ
راست میگی!!
خخخخخخخ
:))
يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ , ۱۵:۵۰ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لامصب 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
0_0

یا حضرت عباس
خراااااااااااااااااااااااااااااااب موافقم
خرااااااااااااااااااااااااااااااب مرسی
يكشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ , ۱۵:۴۷ مهندس رضا عباسی
نگران نباش
شاید اونا لیاقت شنیدن نظر تو رو ندارن و یا جای اون حرف اونجا نیست
وااااااااااااااااااااااای
مرسی از دلگرمیتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan