...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانیشمندان

7567

سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۶:۵۰ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخ
چه جالب :))))
ههه خوبی بزی چه خبر
تو خودت که اندیشنمدی...
:)
خخخخخخخ هاهاهاهاهاها  دمت گرم 
تنکیو
مغز واقعا چیز عجیبیه !
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۹۴ , ۰۹:۴۱ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
خخخخخخخخخخخخ لایک عالی بود
هههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۲۱:۵۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
دانشمندا به چه چیزایی توجه میکننا 
واللللا
خخخخخ  من همشو درست خوندم  کلک این مطلبو از همون اول میدونستم  
منم میدونستم حتی وقتی که این عکسو دیدم فهمیدم چیه
ولی خب بازم به اولشون دقت کردم
خخخخخخخخخ
ایول به داشنمندان، خلیلی توجه درادن!!!!!!!! خخخخ
خخخخخخخ
دقیقا
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۱۶:۱۳ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۱۴:۳۶ هــانــی خــانومـــ
@_@
من که هنگیدم
الهی
تو حلقت
واااااااااا
یک آقای افغان از من می پرسد : - شما چار مغز دارید ؟ 
میگویم : چهار مغز ؟ ما مغز مان کجا بود کاکو ؟! آنهم چهار تا !
می خندد و می گوید : منظورم این است که شما گردو هم می فروشید ؟؟


دوستان افغان به گردو میگویند چار مغز 
خخخخخخخخخخ
ما باهوشیم...
نه بابا
دهنم باز موند :O
عهههههههه
(((((: خخخ چه باحال
مرسی
دانشمندم دانشمندای قدیم.والااااا :-)
والاااااااااااااااا همینو بوگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan