...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

معلم دینی

878

خخخ
خیلی باحال بود
تنکیوووووووو
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
😂😂😂😂خخخخخ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۶:۵۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخ ایول 
يكشنبه ۱۶ اسفند ۹۴ , ۱۵:۱۰ raha !!! روانیه احساس
خخخخخخخخخخ من کلا از معلم دینی خوشم نمیاد .... رو اعصابن کلا
خخخخخخخخ نه خیلیم بد نیستن
خدا شفاش نده بش بخندین جیگرتون حال بیاد

امیییییییییییییییییین
اخ گفتی

الهی آمییییییییییییییییییییین
سوالای شب اول قبر لو رفته ک :| سر خیابون داره میفروشه :|||||
عهههههههههههه
تورو خدا چنده؟؟؟؟؟؟
12حتمن امام خمیننی 
:))))
خخخخخخخخخخ
مث استاد فناوری من ک امرو دیگه مونده بود ب چی گیر بده
استاد فناوری!!!!!
غلط کرده به تو گیر بده
دختر به این هنرمندی
خخخخ عجب معلم  پلنگی خخخ
خخخخخخخ
میاستی بهش بگی گاااااااج کتاب های جدیدی درمورد سوالات شب اول قبرمنتشر کرده
عههههه
برم یه دونه واسش بخرم از نگرانی درش بیارم بیچاره رو
خخخخخخ
مگه کنکور
نمیدونم والا
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
فردا از5 تا درس امتحان دینی دارم.اونم درسایی که دوسال پیش خوندم.لامصب دبیرشم اهل راه اومدن و این حرفا نیست.خلاصه جمیعا دععاکنین ختم بخیر بشه
ایشالله 20 شی
:|

خیلی خیلی خیلی لایک
خیلی خیلی ممنون
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۵۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
حضور فعال در چند وبلاگ خیلی خوبه ها!!!!!!!
:)))
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۴۸ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخ
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۴۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود
ایول به شما
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan