...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

شاید باورتون نشه...

--

* شاید باورتون نشه ولی من فردام میخوام برم مدرسه 0_O

* من میترسم در مدرسه رو ببندن نذارن برم...گریه

* حضرت عباسی من از اون پاچه خوارا نیستم
خیلیم اوضاعم وخیمه....
میرم پشت معلما وایمیستم بهشون بلند بلند فحش میدم
برمیگردن, رو مو میکنم اونور که شناسایی نشم... دی:

ولی خب بازم میفهمن منم...نمیدونم چجوری میفهمن

خیلی باهوشنا...ترشی نخورن یه چیزی میشن شیطون بلاها "معلمامو میگم"

عوق.مدرسه
خخخخخخخخخ
نلو تولوخدا :((((
دیگه رفتم
سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۷ خانوم فیروزه ای ...
منم رفتم ://
عاففرین
هییییییییییییییی
منو نفس هم رفتیم البته فردا دیگه شکر بخوریم بخوایم بریم
خخخخخخخخخ
منم به گوه خوردن افتادم
خوشگلم اپم .....
^_^
خخخخخخ دیوونه
خخخ عاقل
اخ باورت نمیشه ما شنبه که رفتیم هیچ واسه یه سری دلایلی که احساسات مارو به بازی میگرفت مجبور شدیم که دیروزم بریم مدرسه البته مجبوری نبود کاری کردن که ما احساسلتی بشیم بریم سه زنگ معلم نداشتیم وای نمیدونی چه بلاهایی سرشون اوردیم حال کنین از قفل کردن درای دستشویی رو معلما و قفل کردن در خونه ی سرایدار مدرسه و قفل کردن در دفتر از پشت در بگیر تا خراب کردن زنگ  طوری که زنگ تفریح بسته نشه همینجوری زنگ میخورد تا بستن کنتر ابو و زدن فیوز برق مدرسه  ولی اخرش کلی دعوامون کردن ودشونم گفتن که دیگه از امروز به بعد نریم مدرسه حسابی پوستی از سرشون کندیم که حال کنن خخخخ مدیرمون تو دبلیو سی بود درو روش قفل کردم بعد رفتیم کنتر ابو بستیم دوساعت اون تنو جیغ جیغ میکرد حال کردیم
خخخخخخخخخخخخخخخخ الهی فدات شم وقتی عموتتل یه اهنگ میخونه به نام تو باید انقدر سرخوش باشی
که بری ماتو اسکول کنی دیه....الهی فدات شم
ما کلاسو پیچوندیم ولی یه سری از دوستان بی شرف لومون دادن "پدرسگا"
امروزم که رفتیم همه داشتن با معلما سلفی میگرفتن واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا عاخه رو مخ تر
از اینا مگه هست.....نسلشون منقرض شه صلوااااااات
سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴ , ۱۰:۰۴ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
پس برو ازطرف منهم فحش بده
اوکی اوکی
      


=-O
هاااا؟؟
دانش آموزان همیشه در صحنه :-))
خخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخ خخخخخخخخخخ
خخخخخخخ بقران من مخ مامی و قورت دادم نمیززززززززاره ک نرم معلمای گلللللمونم ک همه درس میدن این از ما دخیا حالا پسرا هفته ی اخرو هرکی بره سه روز مث خر کتکش میزنن والا ما ک امروز یدونه غایب داشتیم واقعا ما داریم به نا کجا آباد میریم!!!!!!!!

بابت نظر ممنون نفس اجی دووووست دارم یه عولمه بوس
خخخخخخخخخخخخ خدایی این گیر دادنای مامانا نبود ما هیچ پخی نمیشدیما
پسرا رو که ول کن اونا اصن استغفروالله ول کن...از اینجا پسرم رد میشه


گلبونت بلم عچخولیه اجیییییییییییییییییییییییییییییی
طفلک همکارای بابای من که با شما سروکله میزنند!!!
عاخییییی بیچاره ها
حقشونه تا اونا باشن ماهارو اذیت نکنن

بابوووووووووووک چه کلکی هستی.....

:))))))))) خخخ
خخخخخخ
پس برین!!
موفق باشین!
خخخخخخخ
اوکی اوکی
خخخخخ داغون تر از منی 
خخخخخ داغون تر از منی 
اووووووووووووووووووووووف
عاره باوا
خخخخخخخ داغونی
بدجور
دم دستم بودی خفت میکردم :-P
اوا نگو تورو خدا
آخه میخوای بری کجا؟؟
من بابا و مامان و آبجی معلمند همه عاصین از دستِ اونایی که میان مدرسه!
بابام دبیرستان و مامان و آبجیم ابتدایی
میخوایم بریم مشقای نوروزو بنویسیم با جمعی از دوستان اسکل
دوشنبه ۲۴ اسفند ۹۴ , ۱۹:۳۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
نمیخواد بری خبری نیست :))))))))))))
نمیتونم
:-/ یکی بیاد فحش بده.من ادبم نمیذاره
خودم فحش بدم
تخصص خاصی دارم در این یه مورد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan