...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دهم 0_O

7657

وااااااااااای

وارد دهم شدیم

وااااااااااااااااااااااااااااای

وااااااااااااااااااااااااااااای

ای واااااااااااااااااااااااااااااای

آها آها

حالا

وای وای

وای وای وای وایزبان درازی

حالا

وای وای

وای وای وای وایزبان درازی

بدبخ شدیم رفت

بدبخ شدیم رفت

ناااااااااااااز بشی 
عزیزم گریه نکن بجاش آجیل بخور :))
:(((((((
گگگگگگگگگگ
نععععععععععععععععع نوموخوام من تابستون موخوام
بدبخخخت شدم از هشتم دارم پیک میحلم هنووووز مونده من نمیدونم 50 صفه پیکو واس چی دادن؟؟؟تازه سوالاشم سخت هرمهمونی ایی ک میرم پیکو میزنم زیر بغلم سوالامو از اعضای خاندااان میپپرسم اینا انگار خودشون بچه ندارن در حد مرگ مخش دادن تازه اونش بکنارررررر عید تموم شد و هیچی نفهمیدیم خدا ازشون نگذررررررررررررررررررررررررررررررررررره
الهی بگردم منو چی میگی از همون قبل عید دارم حل میکنم تموم نمیشه
خدایا خدایا خدایا من ازشون نمیگذرم توام ازشون نگذر
منم هیچی از عید نفهمیدم
همه مشقام تحقیقی ان توی هیچ سایتی ام گیر نمی آن
سه شنبه ۱۰ فروردين ۹۵ , ۱۲:۵۳ مهســـــــــــــا ...
وااایییی ننه
نگوووو داغدلم تازه شد :(((
چرا نگم
خب حقیقته دیه همیشه تلخه
آی ام درس ندوس :|
:)))))))))

بدبخت....

گگگگگگ
من نوموخوام
یااااا خدااااااا من طاقتشو ندارم....😭😭😭
دوباره یادم انداختی...😖😖😖
منم ندارم طاقتشو
:(((((((((((
بز بزی :)
بیا عیدو بگیریم نذاریم بره :)
بگیرش بگیرش
تو اون سرشو بگیر منم این سرشو
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
0_0
واقعا بدبخت شدیم خخخخ
اوهوم وااااااااااااااقعا
:))))))))))

حالا به این فکر کن 
هوای ابری غروب جمعه با عصر سیزده بدر ...
این شنبه ... چه شنبه است ....
(صدای قورت دادن آب دهن)

یا پنج تن آل عبا
یا امام موسی صدر
یا امامزاده بیژن
یا اکثر امام زاده ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan