...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

LOVE

67876

ooooooخخخخخخخخخ

خخخ دنبالی
خخ از همین جا یه خسته نباشید بهش میگم
خسته نباشه
شخص v نصفش تو زمینه؟
فکر بد نکنیااااااا
خخخخخخخ  
خسته نباشه حرفv خشتکش پاره نشه صلوات خخخخخ
صلوااااااااااااااااااااااااات
دوشنبه ۲۳ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۴ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخخ
منم هلاکم:/ فک کردی فقد خودت بلدی هلاک شی:/

ایشششش مردم چه بی ادب شدن :)
عههههههه...

خودتییییییییییییییییییییی
واقعا کارش بیسته خخخ
اوففففففففففف چ جورم
خخخخخخخخخ
احتمالا اون v  دختر است .خخخ
شنبه ۲۱ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخ وااا
:)))))
خخخخخخخ 
پوکیدممممممممم :))))))))))))
بیچاره :دی
فدای شوما
خخخخخخ
 چه ابتکارعملی .....
😅😅😅😅
حال کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan