...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یه حس خوووووووووب (لبخند شیطانی)

66

خخخخخخ
.
.
اگه میشه به کلبه منم سرکی بزن
ممنون
چشم
عه !!!!!!!!  این چ کاریه 
:)))

یه حرکت شیطانی

واااااوووووو
چه کار حطرناکی خخخخ

خییییییییییییییییییییییییییییلی
میگم لگد میزنی آدمم توش هست؟ یهو در باز بشه ناجور میشه که
عاره دیه
ادم توش نباشه که نمیشه
میخواست نره دستشویی...باید تو خونه شون میرفت
خدا لعنتشون کنه راحت نبودیم اصلا :))
خخخخ
خخخخ
خخخخخ اخ اخ واااقعا حالا بعدش بماند که میخوایم دستامونو بشوریم همو خیس میکنیم بعدشم باید به معاون جواب بدیم:))))))))
اووووووووووووووووووه اوووووووووووووووووووه
معاونو که بیخیال ما همون دستشوییشم که میریم باید به معاون جواب پس بدیم
اوووووو😱
:)))))))))))
بدبخت اونی ک تو دسشوییه
شرافتش میره کف پاش
خخخخ
خخخخخخخخخخخ
میخواست نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0_0
خخخخخ
حس خوب اونم از نوع خفنش:-)
دستت دردنکنه واقعا :-))
خخخخخخخخخخخخخخ
خواااهش
ما فوق خوب!!!
خخخخخخخ دقیقا
خخخ
از دست نده این احساسات رو :)
خخخخ
حتما
 تا حالا لگد نزدم دفه بعد امتحان میکنم خخخ
عاره امتحان کن خییییییییییلی خوفه
یاد استندآپ رضا شفیعی جم افتادم :))
آدم اونجام امنیت نداره خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تصویر پایین مربوط به صهیونیست های اشغالگر تو فلسطینه.. آه..
:))))))))))))))))))))))))
خوب کاری میکنی
اوهووووووووووووووووووووووووووووووم
خیلیم حال میده میخندیم با دوستانمون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan