...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بسوزین خخخخخ

کل این هفته از شنبه تا همین امروز رفته بودم آنتالیا(امتحان)

آنتالیاهامو شوکولاتی دادم بحمد الله

ولی تا دوشنبه دیه آنتالیا نداریم

دوشنبه آنتالیا ریاضی داریم

فردام میرم شمااااااااااااااال بوسوزین من موخوام برم دریا

اونوخت شوماها باید بشینین آنتالیا بخونینآرامبوسه

45345

من باور کردم^_^ من باور دونیه مغزم باور کرده خو.منتها دوسسسسس داشتم اذیتت کنم :-*
نوچ نوچ نوچ نوچ
اشکال نداره از این جور کرما تو منم یافت میشه
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
موفق باشید
مرسی
عزیزم تو به چه مرحله ای از عرفان رسیدی که امتحان واست آنتالیا محسوب میشه...فکر کنم میگفتی افغانستان کاملا برازنده ی امتحانا بود... :-))
باور کن دارم مسخره میکنم
اصن شوما بگو جیبوتی
ضمن ارزوی موفقیت و اینا این ایام رو تسلیت میگم:)))
ممنون
خدا شوکولاتی دادگانتونو بیامرزه (جوابو حاااال کن فقط)
موفق باااشی
مرسی
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۴۳ دکتر آرمین اینترنتی
جا منم. تو دریا شنا کن:///

من یرم انتالیا یخونم:////
شنااااااا!!!!! من شنا نمیکنم
شنا کردن تو دریا ریسک داره

برو برو 
خخخخخخخخخخخخخخ اخ دلم از دست تو 
خخخخخخخخخ:-)
خخخخخخخخخخخ فدااااامداااا
:)))))
خخخخخخخ
منم مووووخواااام.....😭😭
خخخخخخخخخخ
کلک
اخ گفتی شبکه مستند که خوراکم شده چند وقته مخصوصا شبکه خبرو که دیگههههه نگوووو
وای من شنبه امتحان ریاضی دارم 
اما نن انتالیا رو دوست ندارم میخوام برم پاریس :))))))))
اصن صدا سیما توی این چند روز متحول شده
مال ما چون حجم ریاضیاتمون اضافه وزن داره انداختن دوشنبه
^_*
به بزبز اودم چزوری دیوووونه؟؟؟؟چراشوکولاتیییی؟؟؟واییییییییی منم حس میکنم شنبه قهوه ای کنم برگمووووریاضی دارم دعاکن جیجررررممممم
میسی تو اوجوری؟؟؟
نع ولی خدایی ریاضی و زیست و شیمی و اینا شوخی بردار نیستن
ایشالله خوب شیم
خخخخخخخخخخخخخ
خوش بگذره 

مرسییییییییییییییییییییییی
سلام عاااااجییی خوبی قبونت شممممم:)

عه چرااااااا شوکولاتی دادی :)

فداسرت:)

خوش بگذره عجیجممم :)شنبه ریاضی داریم ما:/
سیلاااااااااااااااااااااااااااام آبنیااات

شوخی نمودم انقد خوف دادم که نگو

:))

میسییییییییی می توووووو
خخخخ.متن و عکس جالبی هست.
ممنوووون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan