...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پست ندارم :"(

ایول همشون باحالن ولی .... هیچ معلمی تاحالا با شال نیومده سر کلاس 
نفرین عامون بر معلمان :|
اوهوووووووووووووووم

خخخخخخخ

معلم دینی خخخخ

:))))
معلم دینی رو خوب اومدی خخخخخخخ
اوهوم
معلم ورزش و خوب اومدی :)
:))))))))
خخخخخخ
 چه معلم های خوشگلی داری..😅
خخخ میخوای؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ اره معلم ورزشه ما همینجوریه میمووووووون:)
خخخخخخخخ :))))
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۹ دکتر آرمین اینترنتی
معلماااا رو داشتباش:/
خخخخخ

مرده شور همه معلمامو ببرم
بامزه بود.خخخ
ممنون

خخخخخخ

عجب!!!!!!

:))))))))))
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan