...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وای مگه داریم؟ مگه میشه؟ "تابستون داره میاد"

عاخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بالاخره تموم شد 

ولی با همه بدیاش خیلی خوش گذشت

مخصوصا خیار و نارنگی خوردن سرکلاس

اسکل کردن بچه ها و معلما با لیزر

بحث با معلم دینی و حرسشو درآوردن

جیم شدن از کلاس و پیچوندن معلما 

لو دادنای بچه های حسود

و در آخر مچ گرفتن توسط ناظم و کم کردن 6,5 نمره

"لامصب یه نمره دو نمره ام کم نمیکنه که یهو سیمای مغزش میهنگه 6 نمره کم میکنه"

.

.

راستی آی دیمو عوض کردم

گفتم که اگه واستون کامنت گذاشتم بشناسین

.

.

امروز داشتم با دوستام خداحافظی میکردم همچین حرکاتی رو روم میزدن

"گفتن وابستگی و دلتنگی ولی نه دیگه تا این حد"

9

راستی مگه گربه ان که با لیزر اسکلشون میکردی ؟
معلمای ما اسکول تر از این حرفان
خخخخخخخخخ:-)
الهی شکر که بلاخره تموم شد:-)
شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر
 مگه تو دبستانی که میگی تمومه من که هنوز دو تا امتحان دیگه دارم؟
مدرسه مون حوزه امتحانی دبیرستانیا بود
امتحانامونو زودتر شروع کردن
زودترم تموم شد

لو دادنای بچه های حسود


اینو خوب اومدی :دی
:)))))))))))
خوش بگذره تعطیلات :)
ممنوووووووون
دلم برای این بچه سوخت چرا اینطوریش کردین؟؟؟؟؟

ولی از تابستونتون خوب استفاده کنید

نمیگم شب و روز بخونید

ولی های دیگه.....
خخخخخخ

تو همین فکرم

شب و روز میخوابم

:))
تموم نشدن هنوز :(
تموم میشه :)
بی انصافیه 9 ماه درس 3 ماه استراحت و تفریح 
مام که نامردی نمیکنیم اون 9 ماهم درس نمیخونم خخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
دخییییییییییییخا
حقمونه خو واااا
تابستون کوتاهه :)
حقیقت تلخیه
(((: جیغ تموم شد
جییییییییییییییییییییییییییییییغ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۱۳:۳۲ فرشته ای ب نام فائزه ...
خخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan