...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دوست داشتی....

76

همتون بنویسین 2 بخوره تو ذوقم...

حالا اگه 4رم بود اشکالی نداره

.

.

*ساعت 5 امتحان استوری دارم 

اونوخت نشستم دارم واستون پست میذارم

 

12.....

کاشکی پسر بودم تا میتونستم دو رو بگم

اووووووووووووه یس 12

:))))
دوست دارم پدرت باشم^_^
نصیحتت کنم:))
تو گزینه هات  نبودچرا؟:))))
گزینه تستی هات ناقصه

آآآآآه پدر

باید به طراح سوال بگی
من 10 دوس دارم نانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
وااااااااااااااااای نانا ^_*
خخخ من واقعا ممنون:/
خخخخ منم واقعن خواهش میکنم-_-
 9 و 10 :)))
جووووووووووونز
دوست داشتم رفیق شیشت بودم:-)
بعدش کنارت هم بودم مثلا هم اتاقی:-)
جوووووووووووووون
خخخ چ حالی میداد سرپرست خوابگاه رو جرش میدادیم دوتایی
دلم میخواست تو داداشم بودی اجی جونی:)
:)))))))))))

خخخخ فدات بره داداش بزبزیت
هفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اوه اوه اوه ور دار دستتو از رو ت
کشتیش بدبختو
خواهر ماهر نداره؟؟؟؟

پ من 6 و انتخاب میکنم :)))))))

موفق باشی عسیسم:*
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ریدی آجی عسلم

توام همینطوووووووووووووووووور
2 باش بعد 9 هم باشی بعد یهویی 7 شی
خوبه؟؟؟!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))
نوچ ^_^
24 خخخخ

چطوره؟ :دی
عااااااااااااولیه
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۹:۰۹ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
ســـــ:)ـــــــلام


آپــــــــ سر بزن ـــــــم:)
سلاااااااااااام

باوش ^_*
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۹:۰۹ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
10

نه که مثل خودم شوخی
منم حوصله ام سر نمیره :)

اصلا اگه سیرک هست بریم دلقک شیم:)
خخخخخخخخخخ

اوففففف عاولیه

بدو بریم
کی بریم حالا؟؟؟؟؟؟؟
یک که هستی  پس 3:)
اوخییییییییی عچخمی
شماره 1و9 عزیزم :)
فداااااااااااااااتم :)))
شماره 1و9 عزیزم :)
2
و
4
عافرین بچه حرف گوش کن
باریک الله
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۴:۲۷ فرشته ای ب نام فائزه ...

1

خخخخ

:)))))))))))))))))
این پست تکراریه

ولی خدایی موندم بین 2 و 4 کدومو انتخاب کنم


چرا دوبارداره؟
:)

انتخاب خیلی سختیه


نمیدونم -_-
2

ایول بهار ایول
حرف گوش کن به تو میگن


-_-
خب ۱ و ۷ و ۱۰ ک مورد شرعی دارن :)) شرمنده ام واقعأ :)) اسلام دستمو بسته :))
بقیه هم ک شدنی نیستن :)
میمونه ۲ و ۴ دیگه
نه بابا
-_-
عافرین بچه حرف گوش کن
۲۴
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخ غلط کردی وختی عاقات یه چیزی میگه بگوچشم ضعیفه 
0_0
چییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برو ظرفارو بشور بینیم
باز یه فیلم دید جوگیر شد 
برو تا نزدمت
ححخ همسرخخخ حیف دخترم وگرنه میگرفتمت
خخخخخ و...
من قصد ادامه تحصیل دارم
میفهمییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan