...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ سناریو ... امیر تتلو "همراه متن آهنگ"

54

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  128

دانلود با کیفیت  320

.

.

.

متن آهنگ :

نمیفهمی قدرِ اون چیزایی که داریو ، واسه پیچوندنِ من میسازی صدتا سناریو
عادتَم کردی که به هر خَری محل بذاریو ، خُب واسه دلِ منم انجام نده یه کاریو
خُب واسه دلِ منم انجام بده یه کاریو ... نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن پُشتِ سَرِت حرف بزنن
نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن واس خودِشون دست بزنن

پُرِ انرژی منفی شدی مِثِه سگ بیخودی ، از این به بعد به کسی نگاه کنی چَک میخوری
فِک میکردم با همه فرق میکنی به درد میخوری ، پس حالام یا میری گُم میشی یا که فرق میکنی
من یه دنده ام که چی ؟! اومدی لَج کنی یا میخواستی همدم بشی
دلِ من سیاس تو که میخواستی همرَنگِش شی میخواستی همدرد بشی
پس الآن نمیدونم این همه داریم جنگِ چی !!؟؟!
آتیشَم ، جا اینکه آب باشی بنزین میریزی و هِی میشی پاپیچَم
کارایی میکنی عمداً که تو جمع آب میشم ، هِی میزنی لِه میکنی میندازی دور داغى شَم فِک میکنی بازیچَم

نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن پُشتِ سَرِت حرف بزنن
نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن واس خودِشون دست بزنن

اصَن چرا باید دَسمالی شی وقتی منم اونی که کنارِت هست با هیچیت
وقتی اونکه واسَت همیشه میمُرده منم و دیگه هم نمیتونم قیدِتو بزنم
اصَن ، چرا باید ببینن تَنِتو اونایی که یک دهُمِ منم نمیخوانِت
چرا باید باشی بازی واسه یه شَبِشون عزیزم این کارا نمیان بِت

نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن پُشتِ سَرِت حرف بزنن
نمیخوام که بهت دست بزنن همین فرداشَم تورو پَس بزنن
بعد بندازَن لاشه ی بیجونِتو درِ خونَت بشینَن واس خودِشون دست بزنن

امیرتتلو عشقـــــهـــ
بیییییییییییییییییییییییی نظیییییییییییییره
جیگر منه:)))
خخخخخخخخخخخخخ کامنتتتت:))))))))))))))))))))

فوق الادسسسس
:))))


مرسی
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۲ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
بذار یه بارم خودم واس عموتتلم نظر بذارم


عمو عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود 
حرف نداشت
بی نظیر بود
اصن معرکه بود مخصوصا اینجاش:
"از این به بعد به کسی نگاه کنی چَک میخوری"

خلاصه خیلی خوب بود
اینستام خراب شده مجبورم اینجا احساساتمو نسبت به اهنگت بگم:"(


بذار خو


عاره حرف نداشت 
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب بود
اصن کفم برید
عاره خیلی جیگر بود اونجاش:)

عاخی الهی بمیرم
ایشالله زودتر اینستات درست شه عزیزم
قربون اون چشای خوشگلت برم بزبزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan