...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یا بسم الله الرحمن الرحیم...." آمپول" 0_0

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغ

انقد تو پست قبل قرص قرص کردین

که امروز رفتم دکتر #دوتا آمپول بهم داد

#بعد افطار م باید برم بزنم

دعا کنین #نَمیرم 0_O سر آمپول 

وگرنه #بی_بزبزی میشین.....

به #خاک_سیاه میشینین.....

#شکست_عشقی میخورین....

#بدبخت میشین....#بیچاره_ها

0

چجوری پیچوندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟!!!:<
خودمو زدم به خواب
در حد مرگ 
دیگه نزدیک بود امبولانس بهشت زهرا رو خبر کنن بیاد منو ببره
چجوری پیچوندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟!!!:<
چجوری پیچوندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟!!!:<
چجوری پیچوندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟!!!:<
ای واااایییییییی چرااااااا؟؟؟؟چیشده؟؟:(

عکس خخخخخخخ:)))
امپول تقویته 

پیچوندم نرفتم بزنم خخخ
خخخخخخخ دعا میکنم نمیری بز بزی 
نترس کوچولو خخخخخ
میسی
باوش :(
:((((
امپول:|||
:"-((((((((((((((((((((((((((((
من امپول دوست دارم زیاااتد
بیا آمپولا منو تو بزن
دکتر که ترس نداره 
بابا ش خبر نداره:)))!!
خدا بیامرزتت ولییی آمپول خیلییییییییی ترس داره من جنون گاویم بگیرم آمپول نمیزنم یا کلا هر مریضی خر تو خری بگیرم محاله آمپول بزنم^_^

دکتر که ترس دار شد باباش خبر دار شد

خدا رفتگانتو بیامرزه میتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسم
ههههه.... آره واقعا خیلی وحشتناکه....

باز خوبه تو جیغ میکشی ...من جرات جیغ کشید از دسه عوامل بیرستان رو ندارم...

فقط اشک میریزم تا چن روز....
خییییییییییییییییییییییییییییلی

نه من اینجا جیغ کشیدم اونجا فقد گریه میکنم

چن روز!!!!!!!
خخخ شجاع باش عشقم
به توصیه ات میگوشم
این عکسه چی بود ؟!!آدم خوف میکنه
عکس منو دکتری که میخواد بهم آمپول بزنه
منم مث توام بزبزی جون 
با امپول مشکل دارم:( با قرص با شربت با داروهای خوراکی تزریقی کلا مشکل دارم :((((
درکت میکنم 
تو میتونی طاقت بیار زود تموم میشه ...
:(((((((((((((((
من فقد با امپول مشکل دارم دردم میاد میترسم
مرسی
اوم عاره کافیه فقد چشامو ببندم تا 15 بشمرم
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۵۳ دختری از تبار تسنیم ...
منم از آمپول میترسم
اما جدیدا وقتی دارم آمپول میزنم خندم میگیره
نمیدونم چرا شاید به خودم که انقد میترسم میخندم...
یا ابرفرض
میمیری که بچاره
البته اگه توام مثه من موقع خنده میری رو ویبره
یا خدا این امپولو میخواد بزنه به بچهه؟؟@_@
اینو به فیل بزنن یه هفته میخوابه :((




اخرین باری ک امپول زدم و یادم میاد هفت هشت سال پیشه اونم گولم زدن بردن درمونگاه :((((

خخخخ یه قشقرقی بپا کردممم 
این بدبخت منما
من یه ماه میخوابم





من یادمه گلوم گرفته بود داشتم خفه میشدم
بهم پنی سیلین زدن :"(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
فقط اولش درد داره
بعدش دیگه میمیرید و حالیتون نمیشه چیزی :)))
فاتحه 
عههه
و این است شروع بقایی تازه در عالم ماورا الطبیعه
در عالمی بیییییییییی انتها جهانی ابدی

خدا امواتتونو بیامرزه
:(
وییییییییییییییی
ووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییی
مگه تو هم کوچولویی؟!!!!
عاره
از لحاظ جثه خیلی کوچولوام

خخخخ

نترس درد نداره فقط جیغت مبره هوا

نخند :"(

گگگگگگگگگگ نگو گریه ام میگیره
عکس وحشتناکیه :((
بیچاره اون کوچولو :-/
اوهوم
بیچاره من
:))))))))
آمپول که خوبه..... ترس نداره.....
ولی تصویره خیلی وحشتناکه
نعععععععععععععععععععععععععععععع
تو رو خدا درد داره
این عکس منه بعد افطار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan