...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

شِـیـتَـنَـطـ...!!!

765

خودم : همش به جز 6 و 7

حالا کارای دیگه ام میکردم که گفتنش اینجا جایز نیس

همشون + آب ریختن از رو بالکن رو پسر همسایه خخخخخخ کیف دنیا به همینه
اوهوو
سلام
من همیشه بچه ی ارومی بودم هیچ کدوم از این کارا رو نمیکردم

سلام

عاخیییییییییییییی چ خوب که مامان و باباتون راحت بودن

1 2 3 5

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین ^_*
من تخصصم نفله کردن پسر مردم بود :دی 
خخخخخخخ احسنت بر تو
همشون بغیر از 6 و 7 :)
عجب تفاهمی o_O
عههههههه
عاره حال می نمویی؟؟
هیچ کدوم !!!!
به به چ دختر ارومی
همشونا داشتم خخخخ
خخخخخخخ
نمیدونی پنچمی چقد حاااااااااااااااااااااااااااااااااااال میده
تجربه شو داشتم
عشششششششششششقه عشششششششششششق
من 5،1،2،3 به همراه مطالب غیر مجاز.....فیلتر شد
اوه اوه به گشت ارشاد میگم بیاد بگیرتت
شما دوتا خونه مردمو دید میزدید؟؟؟؟؟؟
بله مگه بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ کدوم اصلا بهم اجازه نمیدادم همچین کار کنم اما ٢و ٤ اره
فک کردی به من اجازه میدادن
ولی کتکشم میخوردم دی:
5 :|
خعلی حال میده
1،2،3،5، کارمه
عافرین عافرین
همینطوری ادامه بده
هیچکدوم من اصلا اهل این کارا نبودم فقط شاید 4 رشو انجام میدادم از پنجره خونمون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ😁
خخخخخخخ آروم بودیا
هیچ کدوم
من فقط فوتبال بازی میکردم :)))
واااااااااااااای فوتبال من خعلی فوتبال دوس دارم
در این مغال نمیگنجد انصافأ :))))
خخخخخخخخخخخخخ
من راستش ۵ بودم ..خیلی ام شر برخلاف 
حالا..
وب قشنگ و متنوعی داری و خیلی خوش 
سلیقه..
اگر تشریف بیاورید شباهنگ خوشحال میشم
با تبادل لینکم موافقم..
خخخخخخخ

مرسی نظر لطفتونه
حتما میام:)
من بچه بودم یه بار انباری خونه مامانبزرگم اینارو آتیش زدم بعدش جوری بام برخورد شد که دیگه هیچ کاری نمیکردم :/
هعیییییییییییییییییییی ابرفرض
منو آتیش نزنی حالا...بابا یکم همچین بگی نگی خشنن
1-3-4-7
خخخخخخخخخ هفتو خوب اومدی
سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۹ سید مهدی رییس السادتی
سلام
صادقانه هیچ کدوم
فقط یه بار 4   5   سالم بود، خواهربزرگم از تو بسته ی اسمارتیسم یه دونه برداشت منم با چکمه ای که پام بود زدم تو ساق پاش.
تا الان هر وقت یادم میاد ناراحت میشم از کارم
سلام
خخخخخخخخخخخخخخخخخ خب باید یاد بگیره اجازه چیز خوبیه
ناراحت نکن خودتو
7)رو الانم میکنم:)))
6 )بقالو نه ولی خب بقیه...:))) بچه بودم چرا چپ چپ نگاه میکنی^_^دله دیگه
1)به زنگه خونه مردم بعده مدرسه آدامس میچسبوندیم فرارمیکردیم تا بسوزه آیفنشون بیشتر از3بار این کار رو نکردم:))
2)تلفن هیچ وقت با خونه خودمون زنگ نمیزدم خونه مادربزرگم اینا مزاحم تلفنی میشدیم با بچه هایه فامیل آخرشم مامان بزرگم فهمید میخواست پدرمونو دربیاره:/فحش هایه چیز دار بنده خدا حوالمون میکرد:)
4)خونه مردمو نه به خدا دید آن چنانی نمی زدم مگه میخواستم چیزی بلند کنم:))*))
به جز گزینه 3 همه رو انجام دادم
صداقتو حال میکنی^_^
خخخخ موفق باشی
خخخخخخ..دزد خائن^_^میفهمم
خخخخخخخخخخ عافرین برتو عااااااااااااااافرین خوشمان آمد
اوه اوه بهتر بود ادامه بدی به کارت ... حرصشو درآر بخند خخ
تو که خوب بلند میکنی خونه همسایه رم جارو میکردی میرفت دیگه
من چیز میز پرت میکردم که بخوره تو سر همسایه بخندم
عااااااولیه ^_^
۱.۲
بیشتر یک
عافرین به تو
وااای خدا یادم ننداز....

اون موقع ها چه حالی میکردیم مااااا

باورت میشه هنوز که هنوز همین کارارو میکنم...خخخ خعلی حال میده 😅😄
چولاااااا؟؟؟؟؟

اخ اخ اخ

منم الان شیطون تر شدم علاوه بر اینا غلطا دیگه ام موکونم
همشون به جزشیش هفت
مثه خودمی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan