...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پصط قمگین

3

من ناراحتم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی 

ولی خب بیخیال بیاین بخندیم

*پست غمگین نذاشتم تا حالا بلد نیستم دیگه....

غم و اندوه در دنیا بدترین مشکل است دوست من سعی کن همیشه شاد باشی و بخندی😆
اوهوم خیلی بده...چش رو چشم
ناراحتی و غم بد ترین چیز تو دنیای ! سعی کن همیشه بخندی و شاد باشی دوست عزیزم بببببوووووسسسس😘 همیشه دوستت دارم💕💋
:)))))))))

فدا مدااا کیس کیس
ناراحتی و غم بد ترین چیز تو دنیای ! سعی کن همیشه بخندی و شاد باشی دوست عزیزم بببببوووووسسسس😘 همیشه دوستت دارم💕💋
میدونی
هر چی میام غمگین بشم هی تصویر پروفت میاد تو ذهنم خندم میگیره
چیه؟
0_0
دددددددددددددددددمت گرم
فداااااااااااااااا مدااااااااااااااااااااا
شاد شاد شاد 😁😁😁👍👍
خیلی خیلی خیلی
احساس میکنم همه دردام تو گلوم جمع شدن الانه که بالا بیارم 
منم درد دارم ولی خب از بچگی یاد گرفتم
فقط تو تنهاییام بغضمو بترکونم یاد گرفتم مغرور باشم
بابا بیخیال هر درد
بیخیییییاااااااااااااال
اصلا به شما نمیاد که غمگین بشی حتی یه ذره .
با اون عکس کیکی که برا تولدت گذاشته بودی !!!
مرسییییییییییییی

خخخخخخخخخخخخخخخ

بعضی وقتا ادم میخنده ولی ته دلش خیلی ناراحته :)

اوهوم عارررررررررررههههههههه
 من فک کنم دکترای هنر دارم:)

من فوق دکترا دارم :)
چرااا؟؟؟

عیبی نداره....

آره بابا بیخیاله غم....

همیشه بخند....کارت درسته....
نیدونم

:))))

بیخیالش

چشم ... مرسیییییییی...
غم است دیگر فقط مرض دارد دلتنگ ما شود و فرت و فرد  بهمان سر بزند 
این بی تربیت(غم را میگویم)  را  یکی تربیت کند لطفا:|
اوهوم دخیخا
باید با کمربند افتاد به جونش ادم بشو نیس
بزبزی جان نبیبنم غمتو دوست عزیزم
 اصن هرکی غم گینه خره:))))
 یه وقت خرنشی غم گین شی ها^_^همین جور شادوشنگول باش
فداااااااات
خررررررررررر
خخخ دعا کن مخمو نزنه..عِوا منکه مخ ندارم ^_^ چشم:)
چرا ؟!!!!!
چی شده ؟!!!!!
والا خودمم نمیدونم
یهو حالم بد شد خخخخخ
گوره بابای غم : )
اینو به همه گفتم فکر کنم : )
:)))))
عافففففففرین
خخخخخخخخخخخخخخ
:)))))))))
والا

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ای ام شاد
:\\\
:)



فدا مدا
آی عم نات شاد
:(
(((:انشالله شادباشی دوباره
میسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan