...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سلومی دیگر

وااااای خدا هیج جا مثه بیان نمیشه

نه اینستا نه تلگرام نه هیچ چیز دیگه

دوستام ببغجید که نمیتونم بیام وبلاگاتون کامنت بذارم

خدایی با گوشی خعلی سخته

خععععععععععععلی

در هر حال منو لیدی یه گروه زدیم واس بچه های بیان تو تلگرام

خوشحال میشم بیاین

موفق باشی
آفرین خوبه 
😂😂😂😂
خو لینک گروهتو بزار دیه:)
باش
سیییلام بزبزجوووووووونم
سلوم
شنبه ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۱ 💕rinbowdash13 Pony💕
عیدت مبارک باشه عزیزم لینک گروهتونو بزار ماهم بیایم :)
چشششششششم
سلام بزبزی
سلوم
دقت کردی از وقتی که گوشی دار شدی اصن اینورا نمیای؟؟؟
به مامانت بگم گوشیو ازت بگیره هاااااااااااان؟!
میگه گوشی بسه کامپیوتر نره دیگه
منم اینجارو بیشتر دوس دارم
دلیل نمیشه 
وبلاگ من که باید بیای دیگه 
خخخخخخ
میام به خداااااا
(:(:  لینک گروهتون بزارداخل وبت تا بتونیم بیاییم
باش
چهارشنبه ۱۶ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
آخی..

حالا مونده کم کم با بقیه برنامه ها اشناشی :/
خخخخخخخخخخخ
گروهاتون کجاست چه جورى بیام

الان میکم
عیدت مبارک 
شاید اومدیم لینک گروه
مرسی
سلام
بیان که عالیه
موفق باشید ..... :)

لینک؟؟؟
منم اد کنید :'(
حتما
موفق و مؤید باشید
مرسی
سلوووومی دوباره:)

اشکال نداره فداسرررررررت:)

ما ک هسیم:))
میشه بگی چجوری بیایم تو گروه؟! :/
عیدتون مبارک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan