...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خردادی

65756

565

565

7654

یه مطلبم برا اردیبهشتی یا بزار پلیییییز
وقت کردم حتماااااااااااا میذارم دوست جونی
ای ول من هم خردادی ام
^_^
سلام اجی جان تو چه خردادی باشی چه متولد ماه دیگه گلی حالا چرا بزبز قندی
سلام
توام گلی جیگر


هیشی
همینطوری
خردادیا  عشقن
دقیقاااااااااااا
بعضیا یجوری خودشونو میگیرن انگار خردادین....
چند خردادی؟من26
من 24
پنجشنبه ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۳:۱۶ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
فقط آذریاااااااااا

.
.
خخخخخخخخخخخخردادیا همه گلن
.
.
.
.
:)
چولا همه اذری شدن واس ما؟

خردادیا خوبن؟؟؟مگه میشه؟؟؟مگه داریم؟؟؟

ولی در عوض آبااااااااااااااااااااااانی ها ....

ماه گل فرشته های زمینی....

+پلاستیک لطفا!!!

اتفاقا منم ابانیا رو دوس دارم.
سلام علیکم
من یه دوست خردادی داشتم واقعا خیلی ماه بود.هم از نظر کمالات هم از جمالات
ولی یه دختر خاله لوس خردادی هم دارم
تو از کدوم نوعش هستی؟
من منو لوسی...
هیــــــــــــــــــــــو من شوخم لوس نیستم...
اعتمادب سقفت زیاده گفتنم شاید تو دریا زندگی میکنی!!!!!!!!!!
نوچ اه عجیجم دریا که سقف نداره...
ولی خداوکیلی خردادیا خییییلی خوبن...

من در عمرِ کوتاهِ وبلاگ نویسی م (یک سال و نیم ) سرجمع 10 تا رو به زور نوشتم!


افرین به این اراده بابا. 500 تا رو یک تنه :))



منم تقریبا دارم یه سالو تموم میکنم...
مرسی که مشوقم میشی...
خخخخ
انگارتودریا زندگی میکنین:)
نوچ...
خوب ما رسیدیم و باید الان استراحت کنیم چون صبح خیلى زود فیلم بردارى داریم و فکر کنم چهار صبحو نتونم بهتون تبریک بگم اما از همین الان پیشاپیش تبریک میگم و از خدا میخوام که فردا یعنى امروز که آخرین و چهاردهمین روز دورمون هم هست ، هممون رو ببخشه و به راه راست هدایت کنه و روح و جسممون ایشالا از هرگونه انرژیه منفیو گناه پاک بشه 🙏❤️ الهى آمین ❤️🙏 شب بخیر
الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی آمین
عزیزن خردادیااا
خیییییییییییییییلی
عشقن عشق
اوه اوه پس مشخصه آذری هارو نمیشناسی
چرا اتفاقا با یکیشون دوس بودم آشغال ترین آدم دنیا بود...
بی معرفت و بی خود...
البته میدونم که بقیه آذری ها این شکلی نیستن مطمئنم...
اعتمادبه سقف راااااااااا:))
خخخ
سقفش خیییییییییییلی بلنده مگ نه؟
سه شنبه ۹ تیر ۹۴ , ۲۲:۱۲ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
چرا به وبلاک anti love2 ام سر نمیزنی
من دوتا وبلاگ دارمااااا
http://pesarsagasab.blog.ir/
http://amirtataloo.blog.ir/
البته تو وبلاگ هواداران تتلو نویسندم صاحابش دیگه پست نمیزاره من پستارو میزارم
من هر روز سرمیزنم
.
درضمن بابت وب هواداران امیر تتلو
خییییییییییییییییییییییلی ممنونم , آخه من گوشی ندارم
واسه همینم نمیتونم برم اینستاگرام ...
نمیدونم چطوری تشکر کنم...^_^
دختر باس........دختر باز باشه از نوع رفیق بازی
هی بیا به وبم سر بزن
نظر بده
یک چیزی بگو بزار قانع شم
باش حتما...
بابا خردادییییی بابا پرنسسسسسس
عاره اصن تو خوبی :))
بعععععععععله که من خوبم...
سه شنبه ۹ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
اهوم
بعلههههههه
سه شنبه ۹ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
دی ماهیا رو عقشه
اونام جیگرن
باشه ممنون
خواهش میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan