...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یه نفر...

99

من حرفی ندارم
عه؟؟
راس میگی؟
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
^_^
^_^
^_^
...

امام رضا(ع):

حضرت مهدی عج را غیبتی است که مدتی دراز می پایدو پایانش بطول می انجامد پس مخلصان,چشم انتظار او می مانند.

هدیه به امام رضا سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجم و دعای فرج..

چهارشنبه ۴ شهریور ۹۴ , ۱۶:۴۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

خهخهخهخه :)

خنده ات تو حلقم
بعله راس می‌گویم
عههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو بزار میگم بهت 
بیا فقط دخیا
باش
من داوطلب
راس موگویی؟؟؟
چه جالب منم چند تا جمله دارم
عه چ تفاهمی
اخه ی میترسم شیزو فرنی داشته باشی هههههه نکنه دوست خیالی داری
نوچ ندارم
دوست خیالی؟؟؟؟
من؟؟؟؟؟؟؟؟


دیگه در اون حدم دیوونه نیستم
خخخخ
خخخخخ
 ن بزبزی جان با این پستت حال نکردم حتی وا3 شوخی هم خوب نیست
دوستی آدما با هم به نظرم جزو با ارزش ترین هاست توی دنیا...

بابا واسه خنده بود
برنخوره بهت
خخخ من دوست میشم ولی ولت نمیکنم
میخوام چیکار اونوقت
باید ولم کنی
سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ , ۱۶:۳۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
شیشه شیرشو بش بدین بچه گشنشه
شیشه مو به تو قرض داده بودم

زود باش پسش بده
دیگه دوست ندارم حالا بزار خخخخخخخ
داری دروغ میگی..
تابلوئه

فصل جدیدی در زندگانیم آغاز خواهد شد...
آیا ؟
بار دیگر صدای شادی و خوشبختی را خواهم شنید...
آیا ؟
دلم بسیار تنگ شده ، این نیز خواهد گذشت ....
آیا ؟
درگیریی های ذهن و فکر و خیال های الکی تمام خواهد شد...
آیا ؟...
خخخخخخخخ
خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
لایک
خخخخخخخخخ
میسی
سلام
دختر مگه میشه تو رو ول کرد؟عاشقتم بفهم
موفق باشی
التماس دعای فرج
سلا
واییییییییی
معلومه که نمیشه

عاشقتم
خدا نکنه اجی.

فدایی داری ب قران
خخخخخخخخخخخخخ اره
فدا خنده هات
خخخخخخخ داره چرا دیدم ماله یکی از بچه هاست خخخخ بهش گفتم عوضش کردخخخخخخ
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییو

بیان با این کاراش اخرشم خودشو انگشت نمای خاص و عام میکنه
خخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخ منم فرانسه دوست دارم از منو چی مینویسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احیانا افغانستان که نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ
مال تو همون ایرانه

خیالت راحت
بعید میدونم افغانستان داشته باشه...
خخخخخخخخ اجی تو وبلاگم نظر که گذاشتی پایین اسمت پرچم کشور رومانی رو کشیده /خخخخخخ /یعنی تو از رومانی نظر میذاری خخخخخخخخخخخخخخ این بیان ابروی خودشو میبره چیکار خخ
رومانی نبودیم که اونم شدیم

لا اقل میزد امریکا یکم کلاس کارمون بره بالا
فرانسه ام داره؟؟؟
عاشق فرانسه ام


مرسی اجی
خواهش
سلام با تبادل لینک و دنبال کردن اگه موافقی خبر بده؟
سلام من که لینکتون کرده بودم
خخخخخخخخخ من امدم خخخخخخخ بیا ولت نمیکنم ولی خخخخخ
خخخخخخخ
اوا چولا
من که گفتم
باید ولم کنه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan