...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تَفَلُدَمـ مُبایَکـ... ^_^

دوستان از اتاق فرمان

خیلی غلط کردن اشاره میکنن تفلدمه

انگار من خودم خرم نمیدونم

675

من یک فرشته آسمانی ام

سالروز زمینی شدنم مبارک

.

.

.

والا از شوماها که آبی گرم نمیشه

حداقل بذار خودم قربون صدقه خودم برم

ایشششششششش

9

6

7

تولدت مبارکککککککککککککککککککککک

اونی که وسط کیکته شکلاتیه اونو خودت بخوریااااااااا به کسی نده

ممنوووووووووووووووووووون

عاره میدونم باوا خودم سفارشش دادم
خردادی تولدت مبارککککککک:)
میسییییییییییییییییییییییییی:)
تبریک
ولی نمیشد کیک تولدت یه شکل دیگه باشه
بدبختی اینجاست من خیلی خیلی حساسم
اگه یه همچین کیکی برای من سفارش بدن کلا دیگه قید کیک رومیزنم
مرسی
نه دیگه نمکش به همینه
اوخیییییییییییی
قید تولدو بزن
تووووووووووووولدت مبااااااااااارک خوشگل خانوم
انشالله 100000000000000000000000سال عمر با عزت داشته باشی اجی مهربونم 

خخخ واقعا دیگه خنگ شدم دوساعته دارم فک میکنم خب این عکسه چه ربطی به تولد داشت بعد فهمیدم اه کیکه
ممنووووووووووون دنیای اجی
همچنین خووووووووووووووووووووشگل


خخخخخخخخخخخخخخ فدات برم اجی
اصن دختره و همین خل بازیاش فدات برم
قربونت برم بز بزی جونم تفلدت مبارکه دوستم جون
فدات برم اجیییییییییییی میسی
تولدت به صورت وحشتناکى مبارک🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁💝💝💝💝😂
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
وحشتنااااک 0_0
چه کیکه قشنگی داری عزیزم:)))
اصن میتونی هر روز واسه خودت تو مستراب شمع هارو فوت کنی:))))))  هر روز تولد بگیر^_^کیک که همیشه  دم دستت هس :)
 تولد
تولد
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک
بیاشمع هارو فوت کن 10000000000000000000000000000000000000 سال زنده باشی
بزبزی جون پابرجا باشی خواهر:)
قابل نداره بیا باهم بخوریمش
عاره عاره پیشنهاد فوق العاده اییه



اشک شوق تو چشام حلقه زد با این شعرت


مرسی خل و چلی در تبت
اجی مهربون
تولدت مبارک
فقط اون کیکه چی بود !!!
ممنون:)
کیکه دیگه
میخوای ببرم برات؟؟؟؟؟
اجی خردادی عزیزه دلم خییلی ماهی یادمه از اولین دومین روز که وبلاگ زدم پایه نظر تو وبلاگم بودی و همیشه با پستای شادت برای چن دیقه میخندیدم واقعا چقد خوشحالم دوستی مث تو دارم مهربون بی شیله پیله هیچیی ته دلت نیس و یه ابجی تماما دلسوز و صدالبته با معرفت و شیطووون مث خودم;-)
بزن قدش:D
واماااا تولدت مبارک‌اجی عزیزم امیدوارم همیشه ی همیییشه زندگیت بدون سراشیبی باشه‌و همیشه شاهد‌موفقیت و‌ سلامتیت باشم...♥
عاخشتم قاموسااااا:)
💗💖💕💔💓💟💞💝💜💛💚💙
توووللدددت مرکب💚💙
🎊🎆🎇🎉🎈🎈🎈🎈✨🎇🎆🎋🎊🎁🎈✨🎇



اینم کادوی من🎁

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
مهربون ترین اجی دنیایی عخشولیم
منم همیشه با پستات کلی حال کردم در ضمن الکی من واس کسی نظر نمیذارم که
لابد لیاقت داشتی یده فدات برم الهی
بزن قدش :))
مرسی بهترین اجیه دنیاااااااا
می توووووو

میسی جیگر





^_^ مرسی واس کادوت خوشمل
تفلدت مبالک خوسگله من خلی خلی دوست دالم عسیسم
مرسی نفس اجی
می تووو
تفلدت مبالک خوسگله من خلی خلی دوست دالم عسیسم
:))))))
تبریک عجقم
مرسی بهار جون
تفلدت مبارک عشقم :)))
مرسی اجی مهسا
به به تولدت مبارک بزی جان:)
ایشالله 120 ساله شی:))
ممنوووووووووووووون رها جان
همون 19 سال کافیه:)
تولدت مبارک...
ایشالله تولد 120000000000000000000 سالگیت :))
بترکی با این کیک تولدت که با دهن روزه  هیچیم نمیشه بهت گفت و روحت در امان است!!!! 
بعد ماه رمضون تلافی میکنم ... :()<== آیکون جدیده  بمناسبت تولدت ساختم  :)))
ممنوووووووووون
19 سالگیییییییییم
خخخخخخخخخخخخخ کیک به این خوبی میخوای یکم ببرم برات بذار تو بشقاب؟؟؟؟
عِوا چرا؟؟؟؟؟   جووووووووووووون چ آیکونی فدامدا ایکون
مبارک باشه نوزده سالگیتون
خخخخ
نوزده سالم که نیس
فقد دوس دارم 19 سال عمر کنم
تولدت مبارککککککککک
نمیگفتی هم من یادم بود
مرسیییییییی
میدونم میدونم در جریانم
وایییییییییییییی
 مباااااااااااااااااارک
مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
تولدت مباااااااااااااااارک
:"))))))))))))))))))))))))))
میسی
میسی
میسیییییییی
سلام تبررررررررریییییییککککک میگم
ان شاءالله همیشه موفق باشید 
شیرینی ما یادتون نره
البته یه شیرینی به غیر از تصویر بالا خخخخخخ
سلاااااااااااام مرررررررررررسییییییییییییی
همچنین :)
خخخ حتما
خخخخخخخخخخخخ
کیک نوش جونتون!
مخصوصأ اون قهوه ایه!
مرسی
عاره اونجاش مال خودمه
تولدت مبارک
مرسیییی
آخه این چه کیکیه؟!!!!!!

تفلدت مبارک عسیسم :)))
کیک مورد علاقه ام
بیشیووووزززز اون چی بوددد؟؟؟
دیووووووووث کیکه دیگه
عجب کیک پر مسمایی رو برای خودت تدارک دیدی؟؟؟؟
تولدت مبارک
انشاالله 10000000000000000000000000000000ساله بشی
اوهوم حااااااااااااال میکنی
مرسییییییی
ندوست
دوس دارم 19 ساله شم بعدشم 20 ساله نشم دیگه
تولدت مبارک عزیزم
مرسی خوشگل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan