...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بهشت

۴۴۴

سلاااااام بزبزی جونم خوبی عشقم ببینم منم یادت میاد😍😘
بلهههههههه کع یادم میاد
من رفتم خدافس

خخخخ

هرچند بهشت با توصیفاتتوون زیباست 
ولی جهنم آشنا زیاد داره
بزبزی گروه هنوز هس؟؟
من پیجمو عوض کردم...الان ای دیم.   frz.m1820 هس
گروه هنوز پا برجاس؟؟؟ منو اد کن
خخخخخخخخخ
والا😜😜
لایکم موکونی ابجی؟
شماهم که راست میگی..😜
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۲۰:۴۲ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan