...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یه عکس رمانتیک

برو عکس پایینو ببین

خییییییییییییییییییییییلی رمانتیکه...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

7

دست ایشون درد نکنه که این عکسو بهم معرفی کردخنده

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه..
حالم بد شد این چیه گذاشتی آخه عجقم
قشنگه که
اااااااااااااااه حالم بهم خورد😷😷😷😷😷😷
اوا خاک عالم چولاااا
  سلام
میگم
چولا ینی چی؟
چی ینی چی؟؟؟
میدون ی چیه خعلیم خوبه یکم فقط بهش شیکر بزن بخور امتحانش ضرری نداره فقط مزشو بگو
خوش مزه بود
خیییییییییییییییییییییییلی
 اه اه اه حالم خراب شد
بدو برو دستشوئی
دنبال و لینک شدی اجی.خوش حال میشم لینک و دنبالم کنی.
حتما
توام لینک و دنبال شدی
اجی منم نفس وب قبلیم اسمش بود دلنوشته های من یادت میاد؟؟؟
خوش حال میشم دوباه لینک و دنبالم کنی و دوباره دوست باشیم.فدااات
عهههههههههه
شناختمت اجی
چرا که نه؟؟
اهههههههههههههههههههههههههههههههههههه اه ایییییییییییییییییییییییش اییییییییییییییییش
اه حالم بد شد اجی وااااااااااااااااااااای اوووووووغ
خودت گندی که زدی رو جمع میکنیا
  اخ اخ خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
بدو بدو برو دستشوئی
اه اه
برو دستشوئی
شنبه ۳۱ مرداد ۹۴ , ۱۴:۱۵ مهســـــــــــــا ...
عووووووووووووووووووووووووقققققققققققققققق

نوش جانه صاحابش اصن...








سک تو روحت این عکسا چیه دختر؟؟؟؟؟
وبمو به گند زدی بچه







من اصولا به روح اعتقاد ندارم...
:(((((((
اوا چولا؟
شنبه ۳۱ مرداد ۹۴ , ۰۱:۴۵ جیگر مونا (علی)
....
هاااااااااا؟؟؟؟؟
خدا بگم چیکارت کنه
بگو یه کاریم بکنه دیه

اههههه چیه اینا بزی

طوری حال ادمو به هم میزنی که هیشکی دیگه نیاد وبت

غلط کرده اونی که نخواد بیاد مگ دست خودشه
پلاستیک لطفا!!!!!
بیا بیا الان به گند میکشی اینجارو
آره
حالا نخواستی هم عیب نداره
چمیدونم
هرکاری میکنی بکن
دیه گذاشتم دیه
اه اه حالم به هم خورد
گند کشیدی وبمو
عووووووووووووووووووووووووووووووووق...
اینا چیه میزاری تو آخه....
توی تلگرام کم از اینا هست حالا اینجا هم باید ببینمش...
اووووووووق
بیا بیا
از این کیسه ها که توش بالا میارن بدم بهت؟؟؟
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۷:۰۱ آقای سر به هوا ...
دیگه نمیام وبت :| اه :|
بـــــــــــه روزم با یه اتفاق عجیب و جالب تو اتاق عمل !
راستی !
صفحه کمپین " یک قطره آب " هم طراحی کردم .
حتما سر بزن و حامی شو .
صفحه رسمی کمپین :
http://mardebarani.ir/page/yekghatreab
عوا چرا؟؟؟


باش اومدم
عقققققققققققققققققققق
اوااااااااا
چرا؟؟؟؟
عالی بود...
زحمت کشیدی بزبزی
مرسیییییییییی
عاره واقعا
خفت میکنم اییییییییییییییییییییی
اوااااااااااااا
چولا
اه اه اه
حالم بد شد
اشکال نداره
آجی اینا چیه میزاری ؟

آدم عقققششش می گیره 
میخوام یه نمه کرم بریزم
سلام وبلاگتون لینک شد لطفا وبلاگ ما رو لینک کنید
بعله چشم
p-:
^_^
مگه فقط دخترا میگن ایی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
کاش بیشتر ی میذاشتم تا ته صفحه میرفت!!
عاره
مرسی مرسی
دستت درد نکنه به اندازه کافی
از کادرش زده بیرون
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اه اه اه اه اه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مگ تو دختری؟؟؟؟
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۴:۳۳ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخخخ
این استیکر محبوب من تو تلگرامه
تو گروها میزارمشو لفت میدم
خخخخخخخخخخ
اگه بمونم فحش میدن
خخخخخخ
اونوقت تو به من بگو دیوونه
خودت که از همه بدتری
:) خوشمزس بخورتت خخ
^_^ ^_^ ^_^
دیگه کم کم دارم مطمئن میشم به این مخلفات علاقه مند شدی که همش عکسشونو میزاری خخخخ
نوچ مطمئن نشو
دوس دارم کرم بریزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan