...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ینی پاشیدم از خنده😂😂😂😂

۶۶۶

وییییییی چه دختر خانوم ناسییییی 
خخخخ
غیرقابل توصیفه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 
رو پسرام اثر گذاشته کم کم خودم چند مورد به شخصه دیدم
😂😂😂😂😂این پسرا چی میخوان از جون ما دخترا؟؟؟😠😠
همش خودشونو شبیه ما میکنن
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۷:۴۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخ چه دخترای اوسکولی داریم آخه
😂😂😂😂😂😂😂
عاره
هههه
خخخخخخخخ. داری کم کاری می کنی، نبودی یه چن وقت ؟!!
دیگه اومدم ک یه حرکت جهادی بزنم😂😂😂😂
لایک :) +
من دیگه حرفی ندارم
عههههههه
جدی؟؟؟
یا خدااااا 😳😳
این قشنگ تر از دخترا ژشت میگیره خخخ
عاره دقیییقا
:))))))))
هههه
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۰:۳۴ مَهسا هَسدَم ツ.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan