...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بدرود دوستان خوبم ,این وب قراره حذف بشه :"(

این وب در تاریخ 3 تیر

حدود ساعت 7 حذف میشه -__-

اگه بدی از من دیدید

مشکل خودتونه من خعلیم خوب بودم :"(

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من حوصله پاک کردن وبمو ندارم

الان من الکی میگم که قراره وبمو حذف کنم

شوماها هم کلیییییی خواهش کنید که نهههه

بزی نرو تو بری کی میخواد مارو بخندونه

تو بری ما بی اکسیژن میمونیم(اوهوع)

ببینم چی کار میکنیدا....

دروغگو دروغ نگو
خخخخ
کجا میخوای بری بزی؟

همینطوری
نرو :/
چشم
جمعه ۴ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۲ 💕rinbowdash13 Pony💕
سلام بزی جون من که رفتم  دیگه وبلاگ ندارم تازه امروز4 تیره خخخخخخخخخخخخخخخ من باور نمیکنم:)
واااااا
چرا اخه؟؟؟؟؟؟
:"""""""""(
نه نکن محدثه خخ شوخی کردم نکن مهدیههههههههه
خخخخخخ
من این محدثه رو میکشمش
واییییییییی واییییییییی ینی الان به حدی رسیدم ک میتونم بزنم لهت کنم:////////

با روان من بازی کردیییییی نابودمون کردی یه آن://

هیچوقت پاک نکنیااااااااااااا:))
خخخخخخ
نع عمرا
مریضید شماها خخخخخخ
خودتی
بزم؟؟؟!!
نریا!!
خخخخ
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۱ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
سلام وقت ندالم التماس کنم دیگه اینستا داری که 

پاشو بیا وب
عاره دارم


باش
ای خدا ازدست شماها
خخخخخخخ

ooo

خخخخ

دفعه اخرت باشه از این کارا  کردی ک کامنت جمع کردی

خخخخخخخخ

کامنت کوجا بوت عاخه
عه چرررا
خخخ الکیه
نرووووووووووووووو ما بی تو میمیریمممممممممم 
آهااااااااا همینههه
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۸ علی رحمانی پور
نرو خوب
بیا تو انجمنم
اونجا خوبه
اونجام ما رو بخندون

پست سر کاری با حالی بود
خخخخخ

چشم


ممنون
بای بزی^__^
👐
-_-
چرا رفتی چرا من بی قرارم و ....
 بله اشاره کردن که نمیری، موندنی شدی ...

عاره عاره خوبه
خو چرا اشاره میکنن بچه داشت حرفشو میزد
چهارشنبه ۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۵ عرفـــــ ـــان
چه خوب که الکی بود :)
خخخخ لطف دارین
نههههههههههههه
من بدون تو زندگیم پر از غمه، تو بهترین و خوشمزه ترین بُز دنیایی!! خخخخخخخ
تو همون فرشته ای که فقط بلده بخنده!! خخخخخخ
خخخخخخخ

عاولی بود عاولی
خوشمان امد
دیگه نشنوماااااااااااااا(خشم مهسا و شمشیر لینچان به دست )




این چه کاریه قلبم اومد تو دهنم دختر این چه کاریه  چه شوخی ایه اخههههههه :)

نمیریاااااااااااا :)
باش چشم 0_0




خخخخخخخخخخخخ کار من همینه
رسالتمو انجام دادم

اوکییییییی:)
ایش...بیا برا خودت ما نخواستیم خخخخخ
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اولش که پستتو خوندن میخواستم واقعا کلت رو بکنم بزارم تو اب جوش بپزه والا همچین الکى الکى همه دارن میرن تو میرفتى میکشتمت
بعد دیدم نه بابا شوما بامرامى
در مورد کلت هم شوخى بود😂😂
یا حضرت ایرفرض من اگه رفتم....حالا ببین
0_0
عاره خعلی
خخخخخ فدامدا
عه عه عه عه عه
دیگه از این شوخی های زشت نکنی ها
عه عه عه
(استیکر خجالت)
باوش
باوشه دیه عه
خخخ ببخشید زن نازم اعصابم خولدشدخخخ به خاطربچه هامون طلاقت نمیدم
خودم میگرم ازت
خخخ دفه اخرت باچه کامنتمودیرتاییدکردی خخخخ
خخخخخخخ

اگه نباشه؟؟؟؟؟؟؟
مردم شوور دارن من دارم
نع!
نروووو!
تو هم مثل من نمیتونی دووم بیاری :)))
جان بابالنگ دراز نرید ::))
این لنگ ها قطع بشه نرید :)))
کلاه و عصام آتیش بگیره نرید :)))

بسه؟؟
یا داروگره؟؟
یا پرژک؟
و یا صحت؟؟؟
عهههه
باوش
0_0
نع نمیشه من باید برم
اینجا دیگر جای زندگانی نمیباشد


عاره خوبه
اوه مای گاش
کلییر بهتره دی:
ای باباکامنتم کووووووووووووووو
ایناها کامنتت
اون بالائه:)
نرو نرو نرو خخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی خوشحال شدم الکیه به خدا داشتم میمردم از غصه
خخخخخخخخخخ ووویییی چ حالی میده
الهی بگردم^_^
نه عزیزم تو برو راحت باش ....تازه از زیر قرانم ردت میکنیم
خواستی بری تعارف نکنیاااا برووو خیالت راحت خخخ
نمیگفتیم داشتم میرفتم
ایششششششششششششششش

تازه اون دوتا یوز پلنگارم با خودم میبرم که دستت دیگه بهشون نرسه
یادت که نرفته امشب پیش منن
نه نرو نرو من بدون تو دیوونه میشم
اوخی نه نمیتونم اجی من باید برم
اینجا دیگه جای من نیس
عع الکی بود؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عارررررررررررررههههههههههههههههههه
خخخخخ
کثااااااااااااافت
خخخخخخخخخخخ
نکنیادیونه
خخخخخخ باوش چشم
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میکشمت مهدیه خفه ات  میکنم
غلط میکنی میخوای حذف کنی
میخوام وبمو بپاکم (خخخخخخخخخخخخخ...)
نه نه تو چطور دلت میاد...
باووووشششش
سلام
تعجب کردم با این خبر

سلاااااام
ایشکال نداره
به جانه خودم میخواستم بیام فوحش کشت کنم -_-
خخخخخخخخخ

فحش بده فحش بده
من عاشق فحشم
چهارشنبه ۲ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۵ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
مهدیه نکنیا مرگ اجی نکن
خخخخ
فدات برم
خدا نکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan