...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دوتا نی نی ...18+

یه روز دوتا نی نی باهم خوابیده بودن
یکیش دختر یکیش پسر
دختره ب پسره میگه تو دخملی یا پسل ؟؟
پسره میگه: من پسلم تو چی؟
دختره میگه: نیدونم
پسره میگه: بذار بلم زیل پتو ندا دونم
اون وقت میفمم
یهو میاد میگه....
وووووووااااای تو دخملی
دختره میگه: هییییی از تجا فهمیتی؟

.

.

.

.

.

.

پسره میگه: آخه جولابات صولتیه
.
.
نی نی ین...
میفهمین ؟؟
یعنی نوزادن...
میفهمین؟؟
خیلی کوچولوعن...
میفهمین؟؟
هنوز مثل شما ذهنشون منحرف نشده...
میفهمین؟؟؟

يكشنبه ۲۰ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۶ 💕rinbowdash13 Pony💕
من میفهمم اجی جونم
خخخ
خعلی باحال بود ^_^
میسیییی
خخخخخخخخخخخ
من جولابام آبیه ، کسی میدونه من پسلم یا دخمل؟؟؟ یکی بره زیر پتو نیگا کنه خخخخخخخخخخ
پسملی تابلوئه
خخخخخخخ
عااااااااااااااااالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
خخخخخخخ
مرسیییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ایول
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسییییییی
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۳:۵۸ محمد جواد حیدری پرچکوهی
بعله!
بعله....
دوست دارم منحرف باشم
p:
دلت بسوزه
من هستم
من چ فکرایی که نکردم.......
مننننننننننننننننننننننننننحرفی دیه بدبخ
هه هه به قول دختر عمه کیمیا جووونم....خوف بووودخخخخ
خوف نبود عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بوت
شنبه ۱۴ شهریور ۹۴ , ۱۶:۲۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
ههههههه لایک :)
ههههه
میسی
عجب جوک باحالی معلومه سلیقه ی کیه😉😉
برو بمیر بابا
دختر بودن تاوان دارد...
بزرگ میشوی دل میبندی...
تنت را برایش عریان میکنی...
نه از روی هوس بلکه از روی عشق...
وقتی دلش را زدی میرود..
و تو میمانی خودت
آن زمان تو یک هرزه ای
او کمی دختر بازی کرده!
هییییییییییییییییو
کی گفته؟؟؟؟؟؟؟

دختر اگه ذاتا هرزه نباشه
هرگز همچین گهی نمیخوره
خخخخخخخخخخ باحال بود
خخخخ
میسی
خخخخخخخخ....
بیگ لااااااااااااااایک
خخخخخخخ
بیگ مر300000000
اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب^^^^^^^^^^^^^^^
باور کن....
ما هم منحرف :))
آپــــم ، بدو بیا ...
خخخخ^_^

دویدم دویدم هولم نکن
هی خدا کودکی ام رو میخوام
عهههههههه
^_^
تو اگه منحرف نبودی نمینوشتی+18
خب شوماها هم مثه منین دیه
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
لایک...
مر3000000
دمت گرم
میسییییییییییییییییی
خخخخ
خخخخ
بعله بعله میفهمم
شوما همیشه میفهمی
بر خود ببال ای کودک نه بر خود بناااااااااز خلاصه خودتو بزن و به درو دیوار  بخاطر داشتن دوست پر اطلاعاتی چو من! 
کمیابم قدرمو بدون 
یکی قدرمو ندونست پخش و پلا شد!
باشه باشه
الن میدونم
نه بابا!!!!!!!!!!!
همون قدیم که دشت و دمن داره همون قدیم که توش بزبزی داره 
همون قدیم که قدیمه!
چ توضیحی...
واقعا کفم برید
بیا بدوزش
بزبزی اخه چرا فکر میکنی ذهن ها منحرف است؟؟؟
نخیرررررررررررر از قدیم گفتن بزبزی همه را به چشم ذهن  انحرافی بیند!
از قدیم...
دقیقا کدوم قدیم اونوخ؟؟؟؟
سلام علیک
عالی بود بزی جونم
کلا وقتی مردمو سر کار میزاری حال میکنم;)
التماس دعای فرج
سلام علیکم اجی خانوم
میسی میسی
خودمم حال موکونم
همچنین
چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ , ۲۲:۰۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخخخخ
دیوونه
خخخخخخخخخخ
نه که تو نیستی...
خخخخ
خخخخخ
آرررررررره؟
آره نه با ادب باشبگو بعله
خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
خخخخ
خیلی باحال دوری
خخخخ
باحال دورم؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan