...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من بیانمو میخام °_°

چرا اینجوری شده اینجا

بیان شده عین این فیلم ترسناکا

میام توش سوز میاد در وبلاگ باز و بسته میشه قیژ قیژ میکنع

میرم وبلاگای آپ شدع رو میبینم °_° میترسم کامنت بذارم

همه اسما عوض شدع

هیشکی نیست

همه جا تاریکه

یهو یه روح میاد میگع سلام میرع

واس هرکی کامنت میذارم لبخند میزنه بهم

لنتیا بس کنین

میرم کامنت پستای قبلو میخونم گریم میگیرع

همتون عز بیان فتین خاااااا :/

بگین که بیان همون بیانه سابقه😭😭😭😭😭

من فقط ۲,۳عز بچه هارو پیدا کردم

برگردین لنتیا😭😭😭😭😭😭

خدایی بدجور دچار گمگشتگی هویت شدم

من ۲سال (آزگار آذگار آظگار آضگار)ـَمو پای این وب گذاشتم

برگردییییییییییننننن😭😒😶😑😐

چع غلطی کردم رفتم...

اره واقعا همه رفتن:////عزییییییززززم ههه خوبه خودتم یکی ازونایی بودی ک رفتیااااا ببین ما چی کشیدیم هههه:)
😭😭😭😭😭😭😭جون تو احساس گناه میکنم
فک میکنم بیان بچم بود من ولش کردم رفتم
بابا کللللیییی پشیمونم😭😭😭😭😭😭
ولی برگشتم😅
شنبه ۳۱ تیر ۹۶ , ۱۴:۲۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خیلیاشون رفتن🙁
هعی زندگی
لامصب یکی بت بگه پستت طولانیه لبخند می زنی یا اخم می کنی؟! :|
لبخند به اون خوبی بت زدم:|
نامرد:|

بزی! :) قابل درکی
منم همینطور بودم
منتظر بچه های قدیم نمون
با جدیدا ارتباط برقرار کن
درسته قدیم صمیمی تر بودیم ولی جو جدید بیان هم دوست داشتنیه

فکر کنم یک ماه طول کشید تا با بچه های جدید کنار بیام و وبم بشه مث قدیم...
بیانت رو می خوای؟! کمی صبر و اندکی تلاش کن!
همیشه برگشتن به وب بعد از مدت ها و خو گرفتن با فضای جدید، سخت تر از درست کردن یه وب جدید و خو گرفتن با فضاشه.
:)
ببخشید زیادی تایپ کردم...
یه همدرد پیدا کردم جون تو! :)
عآخه لبخندت تلخ بود😂😂😂
ترسیدم جون تو
عاره راست میگی باس کنار بیام،بهرحال تنوعی عم میشع دیگع
ولی خب اون حس دلتنگیه هست اذیت میکنه دیگه
نه بابا عز أین زبادا دوس دارم😂😂
چع خوب #همدرد😃
هن ؟؟؟؟؟؟؟چی شده کسی مرده من زندم ؟یا ابرفرض
همه چی درست میشهههههههه
نه بابا دوستا قدیمیم همه رفتن
فقط ۵,۶تا موندن
عارههههههههههه😃😃😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan