...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بالاخره آپ کردم

۴۴۴

جمعه ۸ بهمن ۹۵ , ۱۴:۱۴ حسان علی آبادی
منم
ههه
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۷ 💕rinbowdash13 Pony💕
زیادی خوابیدن خوب نیستا :)
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۲۳:۰۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
زیادی نترکونیا :/
دیگه خود به خود داره میترکه
اگههههه بزارن بخسبیم:)))
عاره والا
دقیقا !! بعدشم جلوی تلوزیون و لب تاپ وتبلت
اومممممم عارررره
صبح بخیرررررررررر
تابستون داره تموم میشه
هنوزتوتازه فهمیدی که تابستون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه دیگههه
دقیقن :/
کجایی تووووو
از این به بعد هرروز میام
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۱۱:۳۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
تابستون خیلی وقته اومده :))))))))))
^_^
این مدت همش خواب بودین ؟! 
در خواب تابستانی به سر می بردید؟!!
:)
خخخخخخ عاره
خَستَه نباشه :دی 
;-);-)
خخخخخخخخخخخخ
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۱۰:۳۴ علی رحمانی پور
خوش اومدین
تابستون داره میره دیگه
من نمیذارم بره
کجایی تو دختر؟؟؟؟؟؟؟؟
الکی حالا انگار من کلا از تو بی خبر بودم 
^__________^
😂😂😂😂😂
دیونه
^____________^
خخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan