...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ببغجییییید...

اا

پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۱:۲۶ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
خخخخ
خخخخخخخخخخخ مهدیه دیوونه
جوووووون
خب ادامه بده😃نکنه تو هم مثل اون دختره تو صف نذری قابلمه خورده تو دستت😂
نع😑😐
جمعه ۳۰ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۵ 💕rinbowdash13 Pony💕
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ الهی خدا بگم چیکارت کنه 
ایشالاه زود خوب شی ... خخخخخخ
خخخخخخخخ
عه مگه میز بیلیارد شما ایربگ نداره؟ :|
😑😑😑😑😑
نه نداره
خخخخخخخخخ دیوونه
خخخخخ
شنبه ۱۰ مهر ۹۵ , ۱۸:۲۱ 💕rinbowdash13 Pony💕
اومای گاد چه چیزایی دارین شما 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخ
سگ هم دارین؟
خخخخخخخ
چه باحال!
خخخخخخخخ
عجب عجب عجب
نمیبقجم!

پولدار مرفه دست شکسته تویی پس :دی
عاره عاره خودمم
movazeb bash binit mishkame ha
هسدم هسدم😏😊😊
خخخخ
مجردی ؟؟
من هستم هاااا
هههههه
اخخخخخخخخ
عاخه تو دختری😶😶😶😶😶😶
(: عجب
عارررررههههههه
نمیخاد بیشتر بگی فهمیدیم پولدارین خخخ
نه نه تورو خدا بذار بگم😂😂😂
خخخخخخ
خخخخخخ
خخخخخخ
😶😶😶😶
عنوان رو از دور خوندم بجغیییید.... :))))))))
خب چیه مگه؟؟؟؟؟
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۵۰ امیری حسین و نعم الامیر
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خدا لعنتت نکنه پاچیدم از خنده
خخخخخخخخ
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۴۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخخ
😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan