...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

عکسستون2

همینه که میگن نذارین بچه فیلم اکشن ببینه





ایشون دخملن یا پسمل




ببین خارجیا چه قدر به آداب و رسوم ایرانی پایبندن




لنگه کفش



خود کشی





عکس کارت ملیشو حال کن




چرخه ترس


سلام من مدیر کوچول چتم برای اون تبادل لینک که گفتید شما چت روم من رو با آدرس  www.kochoolchat.com لینک کنید به من اطلاع بدید تا وب شمارو توی وبلاگ کوچول چت لینک کنم
عزیزم بسیار جالب و قشنگه فقط نمی دونم چرا بعضی عکساشو می بینم یاد تو می افتم ناراحت نشیا مثلا دخمله اصلا انگار خواهر دو قلو ته  فداش بشم چه قدر نازه خدا برا پدر مادرش نگهش داره انشالله زودتر سفید بخت بشه انشالله
من اون خانومه رو میبیسنم یادتو میکنم لامصب آخه چه قدر شباهت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan